Jump to content

Vad skall Vice berätta


Vice.
 Share

Vad är det han skall berätta?  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 217
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag måste säga att jag inte riktigt begriper vad som kan vara så viktigt att han vill berätta det för hela forumet...

Privatliv? Skulle vara att han friat och V svarat ja. Han kanske ska bli pappa. Ungefär där går gränsen för vad andra bryr sig om, för uppriktigt sagt skiter vi nog i om du vunnit en bil eller hittat en fantastisk villa du ska köpa. Nej, föräldraskap eller giftermål är det enda. Kanske att han sagt upp sig från sitt jobb han inte gillar och att han hittat ett annat, mer stimulerande jobb? Mycket möjligt, men varför skulle vi vara intresserade?

Forumliv? Moderatorplatser kanske, men det har inte utlysts något liknande så det borde det inte vara. Att han lämnar forumet? Nä. Han är alldeles för glad för detta och tycker (senast jag hörde) alldeles för mycket om forumet för nåt sånt.

Det finns massvis med gissningar men nästan alla fallerar på den något vassa punkten "och varför skulle vi bry oss?" >_<

Fest überalles, Vice., annars har du hållit oss på halster i onödan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för uppriktigt sagt skiter vi nog i om du vunnit en bil eller hittat en fantastisk villa du ska köpa.

Det är din enskilda uppfattning, tidningar som Aftonbladet, Sett&Hört och DAM innehåller ungefär samma typ av material som trådens syfte. Vice. är ju lite av en kändis på forumet och eftersom han valt att göra en tråd av det i stället för att skriva det i Vardagssnack har gjort att folk intresserar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill veta, NUUUU! >_<

Men jösses, det är två dagar kvar. Det är dessutom fredag och lördag fram till dess att Vice. ska berätta sin lilla hemlis. Du ska inte ens sitta hemma en fredag och lördag och längta efter en forumits uttalande, du ska säga: "Like i give a fuck." Sedan ska du ta pulkan under ena armen och innebandyklubban under den andra. Gå ut och spela pulkbandy med dina kompisar och inte komma hem förrän på söndag kväll eftersom du ska upp tidigt på måndagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste säga att jag inte riktigt begriper vad som kan vara så viktigt att han vill berätta det för hela forumet...

Privatliv? Skulle vara att han friat och V svarat ja. Han kanske ska bli pappa. Ungefär där går gränsen för vad andra bryr sig om, för uppriktigt sagt skiter vi nog i om du vunnit en bil eller hittat en fantastisk villa du ska köpa. Nej, föräldraskap eller giftermål är det enda. Kanske att han sagt upp sig från sitt jobb han inte gillar och att han hittat ett annat, mer stimulerande jobb? Mycket möjligt, men varför skulle vi vara intresserade?

Forumliv? Moderatorplatser kanske, men det har inte utlysts något liknande så det borde det inte vara. Att han lämnar forumet? Nä. Han är alldeles för glad för detta och tycker (senast jag hörde) alldeles för mycket om forumet för nåt sånt.

Det finns massvis med gissningar men nästan alla fallerar på den något vassa punkten "och varför skulle vi bry oss?" >_<

Fest überalles, Vice., annars har du hållit oss på halster i onödan :lol:

Du får ju ha i åtanke att Vice är lite...Speciell....och mycket väl skulle kunna säga något helt random. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst, lägg av! Det är hur roligt som helst att du är aktiv och skriver mycket, men det är väldigt ofta du går över gränsen och dina inlägg blir således ingenting annat än meningslösa "posthunter"-inlägg.

Okej.

Förlåt mig allihop och jag ska försöka tänka igenom vad jag skriver innan jag postar. >_<

Jag ska försöka bättra mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han har bestämt sig för att lämna forumet. Det skulle dock onekligen vara intressant om han har köpt det. =P Ganska orealistisk tanke dock.

Vinster och fester låter lite osannolikt - varför vänta till 20.12 med att tala om dylikt? Faderskap eller giftermål är tänkbart men varför vänta med att tala om det?

Men jösses, det är två dagar kvar. Det är dessutom fredag och lördag fram till dess att Vice. ska berätta sin lilla hemlis. Du ska inte ens sitta hemma en fredag och lördag och längta efter en forumits uttalande, du ska säga: "Like i give a fuck." Sedan ska du ta pulkan under ena armen och innebandyklubban under den andra. Gå ut och spela pulkbandy med dina kompisar och inte komma hem förrän på söndag kväll eftersom du ska upp tidigt på måndagen.

Pulkbandy??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han har bestämt sig för att lämna forumet. Det skulle dock onekligen vara intressant om han har köpt det. =P Ganska orealistisk tanke dock.

Vinster och fester låter lite osannolikt - varför vänta till 20.12 med att tala om dylikt? Faderskap eller giftermål är tänkbart men varför vänta med att tala om det?

Han kanske väljer att fria just den tjugonde och håller tyst om det så vi får det samma dag som hon? Alternativt att tjejen kommer föda den tjugonde och han vill berätta det samma dag som barnet kommer. Fast det är ju grymt svårt att säga i förväg då det kan ploppa ut lite när det känner för det.

Pulkbandy??

Yeah, like you don't know what it is. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han har bestämt sig för att lämna forumet. Det skulle dock onekligen vara intressant om han har köpt det. =P Ganska orealistisk tanke dock.

Vinster och fester låter lite osannolikt - varför vänta till 20.12 med att tala om dylikt? Faderskap eller giftermål är tänkbart men varför vänta med att tala om det?

Det där var mer intressant än allt annat i hela tråden hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...