Jump to content

Spoilerfunktion som döljer text för icke-medlemmar


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Går det att fixa någon funktion som döljer text för personer som inte är medlemmar och google så att man kan skriva om mer privata saker utan att leda in folk på forumet? Då menar jag inte hela poster utan bara vissa ord eller namn som kan vara extra känsliga.

EDIT lite egoistiskt när jag tänker efter... men är det ingen som har känt ett behov av detta?

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast det finns ju en del trådar i Allmänt där man kan tala om saker man kanske inte vill att alla ens vänner ska få nys om så fort de googlar ens namn också.

Edit: Ovänner också, kanske..

Vilka trådar? T.ex. festtråden bör flyttas därifrån. Likaså bild på dig själv, love and peace m.m...

Om det finns en låst forumdel kan man ju f.ö. försöka hålla sina privata diskussioner i det forumet. Det övergår dock mitt förstånd varför man överhuvudtaget måste skriva privata saker på ett öppet internetforum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka trådar? T.ex. festtråden bör flyttas därifrån. Likaså bild på dig själv, love and peace m.m...

Om det finns en låst forumdel kan man ju f.ö. försöka hålla sina privata diskussioner i det forumet. Det övergår dock mitt förstånd varför man överhuvudtaget måste skriva privata saker på ett öppet internetforum.

Bild på dig själv håller jag med om att den borde flyttas till loungen, men kärlekstråden? Är det inte en synnerligen diskussionsgivande topic?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka trådar? T.ex. festtråden bör flyttas därifrån. Likaså bild på dig själv, love and peace m.m...

Om det finns en låst forumdel kan man ju f.ö. försöka hålla sina privata diskussioner i det forumet. Det övergår dock mitt förstånd varför man överhuvudtaget måste skriva privata saker på ett öppet internetforum.

Känns lite onödigt att flytta över alla de där. Vi kommer ju inte, tror jag, få till ett superseriöst allmäntforum så lite mer seriösa, om än personliga, trådar borde få ligga kvar där. Annars har ju snart hela Allmänt som vi känner till det flyttats till Loungen.

Även om de du skriver här under är rätt bra argument... Hmm.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bild på dig själv håller jag med om att den borde flyttas till loungen, men kärlekstråden? Är det inte en synnerligen diskussionsgivande topic?

Hmm. Kanske. Jag tänkte väl mest på att det är en tråd där vissa skriver lite privatare saker och av den anledningen skulle det kanske vara eh.. "bekvämare" om den låg i en eventuellt låst lounge.

edit: Tweak: Allmänt som vi känner det SKA avvecklas, styckas och övergå i mindre delforum i framtiden. Trådarna behöver dock givetvis inte flytta till loungen. Jag har funderat på att föreslå ett Fritid&Sport-forum där t.ex. Festtråden kan finnas.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...