Jump to content

Lite smyginfo om GTA 5


Weener
 Share

Recommended Posts

Såhär står det i manualen till "Episodes of liberty city"

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3176691

Spännande, vad tror ni? Det ser ju ut som landskap, typ gran och berg.

Allmänt GTA-Snack?

Och mjo, jag har sett det här. Jag tror på idéen om att det är frankrike. Eller iaf har någonting med det att göra.

Om ni inte förstår varför så...

727096gta5-23fbc7d159_1136039_0.png

Och själva sidan (som förövrigt också finns In-Game i Star Junction) är väldigt lik den här film-affishen, som har ett liknande namn, och som är en uppföljare till en fransk film som heter Paris, Je 'Taime

New_York_I_Love_You_Final_Domestic_Key_Art_1136039_1.jpg

ParisJetaimePoster_eng_1136039_2.jpg

Och taggarna till de priser filmen fått ser lite lik "award"-grejerna på GTA-postern också.

Så jag tror att det är möjligt att det är i frankrike eller att möjligtvis något uppdrag utspelar sig i frankrike. Själva bilden, om man läser den på det sättet du och jag gör (men man kan säkert läsa den på många andra sätt) påminner ju om San Andreas. Hela frankrike-grejjen kan ju bara vara en "fälla" dock. Om dom är så smarta. ;)

Edit: Haha. Ahum.

Spännande. ^_^ ^_^

theobvious_1136039_3.png

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Paris skulle vara okej.. Los Angeles eller Miami hade varit nice. Las Vegas eller Tokyo vore en dröm! Stockholm hade varit riktigt kul!

Stockholm? Grått, tråkigt, betong betong överrallt, men att dra runt bland förorterna och misshandla turkar som skriker "ey brushan" på taskig engelska vore nått. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEJ! Inte Frankrike! Var som helst förutom Frankrike! Jag hatar det landet något så fruktansvärt! Jobbiga, stöddiga, fjolliga människor, extremt fult språk, fjantig musik, och en motbjudande kultur. Tvi!

Det enda bra som Frankrike bidragit med imo är LeParkour

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är heller inte speciellt sugen på ett GTA i frankrike. Men det känns som om det skulle kunna ha någonting med frankrike att göra iaf. Eller så gjorde designern utrivningen att se ut som frankrike bara för att lura folk, och så har det ingenting med frankrike att göra. Jag tror faktiskt inte att det kommer att vara i frankrike själv heller. Hoppas på San Andreas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...