Jump to content

Forumgala -09


Vice.
 Share

Recommended Posts

Får man smisk om man inte fyller i hela listan?

Japp.

Jag tror många vill lämna in sina listor ofullständiga (:!!!:)

Sant, så kan det ju också vara, kollade igenom nu och typ ingen har ju skrivit på alla. Jag syftade dock mest på de som skrev "editerar in resten/mer senare", och sen förmodligen glömt det.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 123
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hellre sent än aldrig: Jag tycker att själva GTA... -igheten i kategorierna lyser med sin frånvaro, den kanske inte är så aktiv men det bör i alla fall finnas en kategori som tilldelats någon som till exempel har varit väldigt aktiv i GTA-delen... typ. Något att fundera på till nästa år?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har vi inte haft "Årets citat" tidigare? Let's bring it back, shall we?

Läste RavenEs signatur och nu förstår jag varför du vill ha tillbaka den kategorin! :confused:

Nej, knappt. Inte några som har över 25 posts eller så.

Och det är ett bevis på att 2009 har varit ett riktigt, riktigt dåligt år för forumet. Det har dock blivit bättre nu under senhösten, efter att Hultan började skriva om framtidsplanerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första, du får inte nominera dig själv. Och var seriöst annars kan du lika gärna skita i det. Siana lägger ner mycket tid på det här, dålig stil när folk då inte är seriösa...

Jag tyckte han var riktigt skön, gav mig ett gott skratt. Sedan får man visst nominera sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...