Jump to content

Dexter


kicken
 Share

Recommended Posts

Jag håller med, dom får gärna göra en sista säsong som går ut med en stor smäll!

Hur tycker ni att serien borde sluta? Jag kan se sista säsongen när Dexter

kämpar för att sköta barnen och hålla igång sitt liv tills han tillslut inser att han inte kan sköta allt. Kan tänka mig att det slutar öppet, med ett slut där han genom nåt sätt slipper ansvaret för barnen

och har en dialog med sig själv där han accepterar att han är den han är, och ska fortsätta mörda människor så länge han kan eller tills han är nöjd. Även fast man aldrig får veta om han blir stoppad eller vad som händer efter så skulle jag vara nöjd.

Kom ihåg att spoilermarkera! Nu är det inte världens största spoilers, men för att vara på den säkra sidan :rolleyes:

Skulle också vara nöjd med ett sådant slut. Ett slut som lämnar det lite öppet åt tittaren själv att bestämma hur det skulle gått i framtiden. Men en stor del av mig vill få till ett tragiskt slut där någon kommer på honom och han blir gripen. Jag skulle vilja se hur alla andra reagerade och hur ja, allt skulle gå till. Men samtidigt vill jag inte se ett sådant slut heller. Jag tror jag blir nöjd hur det än blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom ihåg att spoilermarkera! Nu är det inte världens största spoilers, men för att vara på den säkra sidan :rolleyes:

Skulle också vara nöjd med ett sådant slut. Ett slut som lämnar det lite öppet åt tittaren själv att bestämma hur det skulle gått i framtiden. Men en stor del av mig vill få till ett tragiskt slut där någon kommer på honom och han blir gripen. Jag skulle vilja se hur alla andra reagerade och hur ja, allt skulle gå till. Men samtidigt vill jag inte se ett sådant slut heller. Jag tror jag blir nöjd hur det än blir.

Fixat, tänkte inte på det. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Säsong 5 har onekligen börjat intressant, vi får se vad som händer med vår kära huvudkaraktär. Tänker han bli

familjefar eller kommer han att fokusera på dödandet? Spårar han ur, tar känslorna över?

Det blir en intressant säsong helt enkelt. :)

Och: Fan ta IMMERSE, vägrar se er skitrip av E02...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...