Jump to content

Brainstormare sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag väntar på den där refreshen. Orkar inte längre engagera mig nämnvärt i det gamla forumet. Och OM det, trots allt, inte blir någon refresh tycker jag att forumet borde stängas helt och hållet istället för att låta det dö den här skamliga svältdöden.

---

Hultenius, kan du inte bara öppna ett litet underforum här i GTAsajten-delen så kan folk börja skriva ner sina idéer och förslag? Let's get this train rolling!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hultenius, kan du inte bara öppna ett litet underforum här i GTAsajten-delen så kan folk börja skriva ner sina idéer och förslag? Let's get this train rolling!

+1

Sen angående detta...

Men det första som måste göras är att överföra allt till en ny server/miljö. Jag vill inte driftsätta det nya forumet i en gammal miljö bara för att flytta det en ny miljö några veckor senare. Den nya miljön kan komma igång så snart jag får de uppdaterade migreringsverktyg jag behöver (vilket borde ha levererats för flera månader sedan). Allt är redan planerat in i minsta detalj sedan juni, jag har väntat på migreringsverktygen sedan dess...

Lite småförändringar kan väl ändå göras? Det verkar ju kunna dröja hur länge som hellst med det där. Någon ny funktion eller någon annan typ av liten förändring skulle säkert kunna fungera som en aptitretande teaser! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...