Jump to content

Chinatown Wars till iPhone och iPod Touch!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Varför gör R* GTA till allt möjligt? Snart kan man antagligen köra GTA på sin sko...

Seriöst kan dem inte göra ett bra spel till PS3, Xbox360 o Pc först? Istället för att hålla på med skitspel till andra konsoller o så.

Varför ska dom inte det? ;)

Ser inget fel med att släppa GTA-spel till andra konsoller eftersom dom "stora" spelen tar ganska lång tid att utveckla, enligt mig så är GTA: CW ett bra spel, och jag tycker att du ska sluta jämföra det med dom större GTA-spelen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska dom inte det? ;)

Ser inget fel med att släppa GTA-spel till andra konsoller eftersom dom "stora" spelen tar ganska lång tid att utveckla, enligt mig så är GTA: CW ett bra spel, och jag tycker att du ska sluta jämföra det med dom större GTA-spelen...

Så du tycker att det är helt okej att släppa halv färdiga spel?

Dom släpper ut skitspel till alla konsoler(mobiler osv.) bara för att tjäna pengar. När folk märker detta så kommer ingen att köpa något gjort av R* längre.

Om man ska släppa ut ett spel så får man fan se till att den är helt färdig.

Edit: förlåt om jag skriver lite konstigt. Är helt utmattad o har haft en dålig dag :)

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka spel har på senaste tiden varit skitdåliga? CW är ett nytt koncept, anpassat för bärbara spelkonsoler och det har ju trots allt fått det högsta betyget någonsin av alla DS-spel hittills. Var GTA IV kasst? Var TLAD det? Tror ni TBoGT blir det? Stories fick också sanslöst höga betyg på sin tid, och om ni körde dem till PS2 och väntade er ett nytt Vice City var det ju upplagt för besvikelse. Men till PSP var det det bästa som fanns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka spel har på senaste tiden varit skitdåliga? CW är ett nytt koncept, anpassat för bärbara spelkonsoler och det har ju trots allt fått det högsta betyget någonsin av alla DS-spel hittills. Var GTA IV kasst? Var TLAD det? Tror ni TBoGT blir det? Stories fick också sanslöst höga betyg på sin tid, och om ni körde dem till PS2 och väntade er ett nytt Vice City var det ju upplagt för besvikelse. Men till PSP var det det bästa som fanns.

GTA IV var en besvikelse.

Bra grafik, de var det enda som jag var nöjd med.

Storyn var halvokej, repetitiva uppdrag. R* tog bort flera grejer som man kunde göra i San andreas. Dyka, fallskärm, jetpack, gymma, fixa sin bil, valmöjlighet bland kläder, köpa hus, garage mm.

Allt var borta i IV, inget var kvar.

tbh så kändes inte IV som ett GTA spel

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA IV var en besvikelse.

Bra grafik, de var det enda som jag var nöjd med.

Storyn var halvokej, repetitiva uppdrag. R* tog bort flera grejer som man kunde göra i San andreas. Dyka, fallskärm, jetpack, gymma, fixa sin bil, valmöjlighet bland kläder, köpa hus, garage mm.

Allt var borta i IV, inget var kvar.

tbh så kändes inte IV som ett GTA spel

Håller med till 100%!

GTA IV var också kul med fysik motorn men som sagt, spelet blev tråkigt efter 10-20 timmars speltid :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Jag undrar om det blir något...

Det stod inget om iPhone/iPod i den senaste kvartalsrapporten. Och alla GTA-sidor är för sömniga för att ens ta upp saken.

Sugen annars eller? :D

Jag har testat det lite till PSP och det är mest styrningen som besvärar mig, jag kan inte förstå hur det ska bli bättre till iPhone där man inte ens har några knappar alls. Kameravyn är bra sålänge man inte ska runda hörn, vilket... händer hela tiden. Minispelen för att starta låsta bilar är hittills (~1 timme in i spelet) det roligaste jag stött på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...