Jump to content

Forumitens Sysselsättning


L_Voll
 Share

Vad håller du på med?  

103 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det verkar som många på forumet har växt upp och det var länge sedan vi hade en tråd som denna, så jag tänkte att vi kunde reda ut var alla sysslar med på dagarna. Många forumiter har de flesta redan bra koll på, men inte alla tror jag. Så berätta lite vad ni gör!

vote: Pluggar på högskola/universitet

I Norrköping, klar om ett år. Mer vill jag inte säga (så det kanske var lite konstigt iofs).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad är det för skillnad på komvux, folkhögskola och universitet/högskola?

Jag pluggar i alla fall på högskola/universitet. Började mitt första år som Högskoleingenjör inom datateknik. Eller DI som man förkortar det. Våren 2012 blir jag arbetslös, det är alltså en treårig utbildning. När jag väl är klar med min utbildning så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det går väl att fördjupa sig inom något av ämnena man läst om man vill, annars så börjar man väl söka jobb helt enkelt. Om man nu ens behöver söka. :)

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, det där var extremt oväntat. Kul men oväntat.

Ska du ta examen i det eller läser du bara för skojs skull?

Jag läser det till grund av citatet "alla bör läsa en termin idéhistoria", och att jag måste ha något att sysselsätta mig med innan jag får svar gällande min ansökan till hemliga utlandsstudier.

Så, 30 poäng Idéhistoria I är planen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...