Jump to content

Sugen på multiplayer?


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Yo!

Fixade just Key To The City (100%) och kommer hädanefter nästan enbart spela multiplayer för att få de sista troféerna. Satsar på platinum till detta spel och skulle gärna ha nån forumit att leka med på vägen. Jag har redan Fly The Coop men kan gott och väl tänka mig att hjälpa andra med den.

Har ni headset (helst, men inget krav) och lust att spela multiplayer så adda mig på PS3, jag nickar Henkibojj där också. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yo!

Fixade just Key To The City (100%) och kommer hädanefter nästan enbart spela multiplayer för att få de sista troféerna. Satsar på platinum till detta spel och skulle gärna ha nån forumit att leka med på vägen. Jag har redan Fly The Coop men kan gott och väl tänka mig att hjälpa andra med den.

Har ni headset (helst, men inget krav) och lust att spela multiplayer så adda mig på PS3, jag nickar Henkibojj där också. :o

Tid och platts och jag är med 24/7.

Imorgon jobbar jag helpanna, men hela nästa vecka så spelar jag med dig om du vill. Hemma vardagar från 15:30---->

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tid och platts och jag är med 24/7.

Imorgon jobbar jag helpanna, men hela nästa vecka så spelar jag med dig om du vill. Hemma vardagar från 15:30---->

Hehu, plats? PSN såklart :o

Men det lär bli omkring sju till tio om kvällarna. Inte definitivt förstås men det är väl mest sannolikt mellan/omkring de tiderna. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...