Jump to content

Byta namn eller ej?


SilentViper
 Share

Byta namn eller ej?  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Satt och små pratade med Kicken om fotboll sen kom jag in på ämnet om att jag kanske skulle byta namn från Agent.47 till nåt annat. Då sa han nej gör det inte alla kommer bli arga och jag. Så vad/hur skulle ni reagera om att jag böt namn? Jag känner lite för att jag vill byta namn men jag vet inte riktigt. Oavsett vad ni säger så är det ju alltid jag som avgör ^.^( :D )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 129
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför byta? Du har ju bytt en gång förut, och du kommer alltid vara Agenten...

Men jag måste faktiskt säga att du inte var "agent47" längre när du bytte till Tikki, du förändrades på något vis, men det är vad jag tycker. :D

Vote: Nej, du är vår agent och kommer alltid förbli det!

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråden var till för att höra vad ni tycker och inte om nåt annat trams.

Det måste du ju kunna ta om du nu har startat en sån här tråd.

Hela tråden är trams, vem bryr sig om vad du heter? Het det du vill. Ska vi köra en poll varje dag vid varje namnbyte kanske? Onödigt : <

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej.

Hela tråden är trams, vem bryr sig om vad du heter? Het det du vill. Ska vi köra en poll varje dag vid varje namnbyte kanske? Onödigt : <

Onödigt, ja. Agenten har dock agentlicens för att starta den här typen av trådar, så det är inte så mycket vi kan göra.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...