Jump to content

100% klart. Vad ska man göra nu? [Eventuellt spoilers]


Kustjaegarn
 Share

Recommended Posts

Jag har klarat av spelet för någon månad sedan på Xbox360 till 100%. Jag brukar lira andra spel nuförtiden men hade en polare här i helgen som aldrig hade provat spelet och då lirade vi lite och det var ju så sjukt kul :confused:. Jag skulle vilja ha lite tips av er andra som har klarat spelet och alla sidogrejer om vad man kan göra. Jag har spelat multiplayer-lägena och de är sjukt roliga men jag vill ha lite tips på grejer att göra i single player-läget.

Klubbar, barer, restauranger etc. man kan gå in i (äntringsbara)? Inte bara de som går under dejter/träffar med vänner

Dolda/Hemliga saker?

Kort och gott - roliga saker man kan göra när man "varvat" spelet som det hette på den gamla goda tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat av spelet för någon månad sedan på Xbox360 till 100%. Jag brukar lira andra spel nuförtiden men hade en polare här i helgen som aldrig hade provat spelet och då lirade vi lite och det var ju så sjukt kul :). Jag skulle vilja ha lite tips av er andra som har klarat spelet och alla sidogrejer om vad man kan göra. Jag har spelat multiplayer-lägena och de är sjukt roliga men jag vill ha lite tips på grejer att göra i single player-läget.

Klubbar, barer, restauranger etc. man kan gå in i (äntringsbara)? Inte bara de som går under dejter/träffar med vänner

Dolda/Hemliga saker?

Kort och gott - roliga saker man kan göra när man "varvat" spelet som det hette på den gamla goda tiden.

Oh. Detta låter som en topic jag kan bidra mycket till. Men tyvärr så kan / vill / orkar jag inte just nu. Jag ska se på "I Survived a Japaneese Gameshow" och återkommer med spännande tips senare. Så. Kolla in hit senare i natt / imorgon så ska jag nog ha skrivit några tips. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh. Detta låter som en topic jag kan bidra mycket till. Men tyvärr så kan / vill / orkar jag inte just nu. Jag ska se på "I Survived a Japaneese Gameshow" och återkommer med spännande tips senare. Så. Kolla in hit senare i natt / imorgon så ska jag nog ha skrivit några tips. :confused:

Det ser jag framemot! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner mig så dålig som inte svarat här. Well du har fått några tips redan, och, jag är dålig. Orkar inte skriva nu. Men Illousion påminde mig för några dagar sedan om dessa listor som jag glömt bort. Någonting du kanske kan "ha nytta utav"?

10 Activities (+, alltså mycket mer än 10st) to do when bored.

100 Non-violent Activities (+, alltså mycket mer än 100st) to do in IV.

Du ska tacka Illousion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100% som i storyn +200 duvor etc eller 100% av alla Achievements?

100% så att jag fick "Keys to the city"-achievementen, så storylinen samt duvor, unique stunt jumps osv. Jag har klarat av alla achievements förutom en del som är för multiplayer. Det blir nog till att skaffa TLAD och TBoGT. Tack för alla tipsen i tråden dock!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar tråden lite. Måste man se klart hela teatershowen eller stand-up showen när man tar ut sina polare för att få 100 %? Räcker det med att man går in och lämnar direkt?

Jag har inget direkt svar, men jag vet att de brukar gnälla om man lämnar tidigare.

Vet inte om det påverkar något dock. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inget direkt svar, men jag vet att de brukar gnälla om man lämnar tidigare.

Vet inte om det påverkar något dock. :doh:

Just därför jag frågar. De gnäller ju, men frågan är om det gills eller ej.

Är det bara Packie, Bruce och Jacob man måste ta ut? Enligt checklisten är det så. Roman är ju ioförsig din kusin, men what about Dwayne? Spoiler:

Om man dödat Playboy X dvs.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just därför jag frågar. De gnäller ju, men frågan är om det gills eller ej.

Är det bara Packie, Bruce och Jacob man måste ta ut? Enligt checklisten är det så. Roman är ju ioförsig din kusin, men what about Dwayne? Spoiler:

Om man dödat Playboy X dvs.

För 100% är det bara de tre. För Liberty City 5 krävs de tre plus Roman (

oavsett slut

) samt Dwayne (men bara om han

lever

). Så se till att vara på god fot med Roman om du väljer "Deal".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar tråden lite. Måste man se klart hela teatershowen eller stand-up showen när man tar ut sina polare för att få 100 %? Räcker det med att man går in och lämnar direkt?

Ja man kan gå in och lä'mna direkt. Stattsen ökar trotts gnäll. Samma sak med bowling. Jag snabb datade alla mina vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...