Jump to content

Vad njuter ni av just nu?


Karl-Gunnar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 469
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är kattvakt, men lyckades tappa bort katten medan jag satt och åt middag. Vi bor i en lägenhet, så så värst många ställen finns det inte för honom att gömma sig på. Därför började jag bli lite orolig när jag kom in i tankebanorna att han kanske hade hoppat ut ifrån balkongen, vilket visserligen inte är så troligt eftersom vi bor på andra våningen, men efter att jag inte hade hittat honom efter 10-15 minuters letande i en 125 m2 lägenhet började man ju bli lite orolig.

Till slut hittade jag den lille spjuvern inklämd under en soffa, som fasen i mig borde vara för låg för honom egentligen... :) Så nu sitter jag och njuter av att jag vet var jag har honom!

Min sjuka rush i poker..på 5 händer gick jag från 2.5k till 16k i marker.

Svenska tusingar? Bra jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis avnjutit en helkväll med besök från farmor, min faster och hennes gubbe. Bör tilläggas att jag är otroligt dålig med att hälsa på min lilla farmor som börjar närma sig slutet. Mycket tråkigt då hon är en helskön människa, så det var underbart att sitta och prata med henne. Var typ första gången jag träffat henne på ett par år, vilket är förjävligt egentligen, iaf när man jämför med hur ofta mina syskon är här med deras barn minst någon gång i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev en populär tråd detta. Nu njuter jag av öl nr. 5 för kvällen. Skönt att bara sitta och koppla av för sig själv så här. :confused:

Trevlig tråd indeed : )

Det där var fan inte igår! Fick alltid sånna när man var på besök hos farmor när man var mindre :,<

Njuter själv utav jordgubbar!

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...