Jump to content

Snart är Voddler här!


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vart har du testat det? eller har du redan fått betan från BBB ? :mf_doof:

Jag har fått ifrån BBB, men var hemma hos min syster och prövade snabbt på hennes dator. Efter att ha testat hemma måste jag säga att det är jätteskönt, en snabb reklamsnutt i början bara, sedan kör det igång. Den stannar aldrig för att buffra eller så.

Nackdelen hittills är bara att man inte kan styra det med musen, vilket är lite klumpigt. Men som sagt, är mycket positivt inställd :D

@Umberto: Egentligen är det väl en Dator & Teknik-tråd? Med tanke på att det faktiskt handlar om programmet och inte filmerna. Skillnad med spotify, där PL's och dyl. kan länkas.

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VARFÖR ligger den här tråden HÄR??? wallbash_999934_0.gif

Ämnet är ju i högsta grad MFG-material!

Med tanke på att det är programmet vi väntar på, diskuterar dess funktionalitet och liknande, så passar det väl i datortråden? :mf_doof:

Och när man väl diskuterar film så tar man väl det i någon filmtråd?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Umberto: Egentligen är det väl en Dator & Teknik-tråd? Med tanke på att det faktiskt handlar om programmet och inte filmerna. Skillnad med spotify, där PL's och dyl. kan länkas.

Med tanke på att det är programmet vi väntar på, diskuterar dess funktionalitet och liknande, så passar det väl i datortråden? :D

Och när man väl diskuterar film så tar man väl det i någon filmtråd?

I min, och säkert Umbertos, mening är det meningen att den här tråden ska handla om hela konceptet Voddler, där man ser film streamat från internet. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått ifrån BBB, men var hemma hos min syster och prövade snabbt på hennes dator. Efter att ha testat hemma måste jag säga att det är jätteskönt, en snabb reklamsnutt i början bara, sedan kör det igång. Den stannar aldrig för att buffra eller så.

Nackdelen hittills är bara att man inte kan styra det med musen, vilket är lite klumpigt. Men som sagt, är mycket positivt inställd :mf_doof:

@Umberto: Egentligen är det väl en Dator & Teknik-tråd? Med tanke på att det faktiskt handlar om programmet och inte filmerna. Skillnad med spotify, där PL's och dyl. kan länkas.

Fick du ett mail från BBB med inloggninguppgifter? Jag anmälde mig på BBB för länge sedan, men jag har inte fått något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick mail från BBB idag :)

Upplev film hemma - fritt och lagligt

Du är bland de första i världen som nu får chansen att före alla andra testa Voddler

- en ny unik filmtjänst som erbjuder en hel värld av film hemma i tv:n eller datorn.

Idag kommer du att få ett mail från Voddler med information för att starta ditt betakonto. Kostnadsfritt förstås.

Du är en viktig testare av betaversionen och vi ser fram emot att få dina synpunkter i forumet på voddler.com.

:P:D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick mail från BBB idag :)

Upplev film hemma - fritt och lagligt

Du är bland de första i världen som nu får chansen att före alla andra testa Voddler

- en ny unik filmtjänst som erbjuder en hel värld av film hemma i tv:n eller datorn.

Idag kommer du att få ett mail från Voddler med information för att starta ditt betakonto. Kostnadsfritt förstås.

Du är en viktig testare av betaversionen och vi ser fram emot att få dina synpunkter i forumet på voddler.com.

:P:D:D:D

Filma och lägg upp på YT! Vi vill se :D!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I min, och säkert Umbertos, mening är det meningen att den här tråden ska handla om hela konceptet Voddler, där man ser film streamat från internet. :confused:

Diskussionen är ju dock inriktad på mjukvaran, inte filmerna man kan se via den :P

Fick du ett mail från BBB med inloggninguppgifter? Jag anmälde mig på BBB för länge sedan, men jag har inte fått något.

Jag fick ett mail ifrån Voddler med en länk till en registreringssida. Tror jag skrivit i tråden när jag skrev upp mig via BBB, om du vill forska i hur lång tid det tog för mig :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt! Hurså då? Har du testat runt något ändå?

...hoppas verkligen att man kommer kunna använda musen i framtiden.

Min dator får rycket när jag försöker "dra över" Voddler från datorskärmen til TVn och grafikkortet stängs av eller nåt. Men när jag provade med laptopen via hdmi så funkade ganska det bra. Bilden blir väldigt snygg men det är väldigt låg fps eller vad man ska säga. Det hackar hela tiden, det märks extra tydligt i panoreringar. Det kanske har att göra med att laptopen är seg, jag vet inte hur det är för er andra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...