Jump to content

Michael Jackson har avlidit i hjärtattack!


Jacker
 Share

Recommended Posts

http://www.metro.se/se/article/tt/2009/06/...michaeljackson/ :w000t:

Det här kändes ju rätt oväntat. Har aldrig direkt lyssnat på Jackson, men han var ju en mycket stor artist som också haft stort inflytande. "Thriller" brukar ju anses vara ett av de bästa musikalbum som någonsin gjorts. Pedofil eller inte - han var en viktig artist och förtjänar att bli ihågkommen som en sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu hoppas jag Umberto sitter på vakt och ser till att folk skärper sig och inte gör detta till en "R.I.P."-tråd.

Michael Jackson, hmm.. en del bra musik I guess. Levde inte riktigt på hans storhetstid så han har inte haft något stor påverkan på mig.

ajja, dream well sweet king of pop.

edit: lol, xstreem.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tittar på CNN på tv. De säger att de inte vet om han är död än! Men antagligen är han det. Om så är fallet vill jag bara säga:

RIP M.J. KING OF POP!

Världens bästa sångare enligt mig. Vilken röst! Är faktiskt chockad!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är Michael Jackson-tema på 4chan, hurra!

  • What's the difference between MJ and Disney Films? Disney films can still touch kids


    • The government have released a statement saying that michael jackson cannot be cremated; it is against emission laws, as he is 80% plastic - he must be recycled

    [*]So Michael jackson announces a 50 day tour, takes all the money and then dies? You've been hit by a smooth criminal

    post-1487-1245975284_thumb.jpg

    ---

    Personligen beundrar jag Jackson och hans musik väldigt mycket men alla dör och jag är inte direkt ledsen för att det skedde MJ just idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pja, det är ju våran tids Elvis som har gått bort. Såg en kvinna prata live på BBC innan, och hon sa att det här är större än Elvis död. Michael är så mycket större än vad Elvis var - folk lyssnar på Michael över hela världen. I västvärlden, mellanöstern, Afrika.. Elvis är och var väldigt koncentrerad på sina ställen, även om han var galet stor han också. Känns konstigt att Michael har dött, om jag får säga det själv. Min pappa, speciellt, tog det extra hårt. Jag var med en vän på mitt rum när pappa kom in och gav oss varsitt glas vin, höjde sitt i luften och sa "To Michael". Synd, han var ett stort fan.

Vila i frid!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...