Jump to content

Ätbart


VickeX
 Share

Recommended Posts

Svängde förbi Max drive-in på väg hem ikväll och köpte ett originalmål med plusmeny. De hade tydligen ingen stor strips (wtf?) så jag fick en dip istället, Green and Garlic.

Jisses vad god den dipen var! Har aldrig varit så mycket för dip förut, men den kommer jag definitivt att köpa flera gånger!

Kuriosa: Jag blev av med bankkortet tidigare idag, vilket jag kom på när jag körde fram till luckan där man betalar. Sa det direkt till killen i luckan och tänkte att han kunde stryka beställningen eller nått. Istället frågade om jag bodde i stan, vilket jag gör, och att jag kunde komma in imorgon och betala istället. Har en känsla av att det inte skulle hända i exempelvis Stockholm. ^_^

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...

blair_s_death_rain_habanero_chips_1231823_0.jpg

Varför köpte jag dessa?! :cry:

Tänk er att ni tar ett chips, först känner ni lite rökig smak så fort chipset landat på tungan. Sen börjar ni tugga och det blir starkare och starkare, sen sväljer ni allt och styrkan sätter sig i halsen och fortsätter bli starkare och starkare. 10 min senare kan ni ta ett chips till.

Mr Blair sitter nog och ser ut såhär just nu: :devil:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

blair_s_death_rain_habanero_chips_1231823_0.jpg

Varför köpte jag dessa?! :cry:

Tänk er att ni tar ett chips, först känner ni lite rökig smak så fort chipset landat på tungan. Sen börjar ni tugga och det blir starkare och starkare, sen sväljer ni allt och styrkan sätter sig i halsen och fortsätter bli starkare och starkare. 10 min senare kan ni ta ett chips till.

Mr Blair sitter nog och ser ut såhär just nu: :devil:

Dem där är så goda! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon mer som äter 1-2 mål om dagen? Har gjort det ett bra tag nu och det känns så sjukt naturligt. Upplever aldrig det här akuta suget på mat längre, och känner mig pigg under hela dagen istället för att det ska vara styrt av när jag äter.

Rent intuitivt låter det i mina öron galet att äta 5-6 mål om dagen, jag menar, flera av målen måste ju vara styrda av vilken tid det är snarare än hur hungrig personen är?

PS. Jag tränar inte.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...