Jump to content

Badplatser i Stockholm


The Dude
 Share

Recommended Posts

Ja, var badar man bäst i storstaden en dag som denna? Det enda jag har provat är sjön i Nackareservatet men våra cyklar är sönder så jag tar gärna något som går att nå med t-bana eller bussar.

Föredrar klippor!

Flatenbadet i Älta/Tyresö är en av dom större badplatserna i Sthlm, helt ok, finns klippor, finns en "strand", hopptorn, nackdelen är väl typ allt folk där.

Annars är det poppis att bada vid stadshuset i stan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hijackar tråden här...

Var finns det badplatser i Linköping (cykelavstånd helst, gärna längre resor, alternativt buss)? Det enda jag vet är badhuset :naughty:

I Norrköping har jag ett antal att välja mellan i och med att man har tillgång till bil, men jag kan lika gärna fråga om den stan också. Gärna cykelavstånd här också. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra svar, tack! Fast när jag drog med syster idag så hann jag inte läsa och det blev en av nackasjöarna igen, riktigt skönt i vattnet!

kiedis: var vid Stadshuset kan man bada menar du? Precis framför nedanför trädgårdarna?

Dom ska ha en brygga bakom själva huset, där folk hänger när det är sol, en del solar, en del badar.

Typ här..

http://skolor.nacka.se/myrweb/stockholm/Sk...stadshuset2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...