Jump to content

Planer för framtiden


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
Gillade betans utseende :(

Alltså, här börjar jag intressera mig. Forumet verkar bra men det som krävs är en ny grafisk profil. Ny logga, kanske testa lite alternativa val av färger osv. Våga testa lite nya grejer och inte försöka låta retro. :lol:

Edit: kanske en skön slogan för forumet också? :lol:

Edit: Jag är frivillig om det behövs hjälp med något grafiskt, Hultan. Fotoflopp och annat adobetjafs redo! ^^

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Kan inte vi medlemmar som hängt med längst få nån slags old school status. Hehe kommer ihåg när jag reggade mig här första gången. Man var tvungen att vara 13 år så jag använde falskt persnr xD (var 11år då) Idag är jag 16 :P

Redigerad av gta_johan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte vi medlemmar som hängt med längst få nån slags old school status. Hehe kommer ihåg när jag reggade mig här första gången. Man var tvungen att vara 13 år så jag använde falskt persnr xD (var 11år då) Idag är jag 16 :)

Det ända jag skulle kunna tänka mig nu är om det skulle inträffa, att alla som varit aktiva genom 5 år här på forumet skulle kunna få det men då ska man ha varit aktiv, vilket du knappt varit :P ...

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte vi medlemmar som hängt med längst få nån slags old school status. Hehe kommer ihåg när jag reggade mig här första gången. Man var tvungen att vara 13 år så jag använde falskt persnr xD (var 11år då) Idag är jag 16 ;)

Man har inte hängt med längst om man reggade sig 04.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker 04 är oldchool också. 5 år är ändå rätt länge

Man kan ha varit med länge, men man har inte varit med under den tiden som klassas som old-school. I det är fallet är -02 oldschool, du kan registrera dig 04 och vara aktiv medlem fram tills 2015, du har ändå inte varit med under tiden som räknas som oldschool.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ha varit med länge, men man har inte varit med under den tiden som klassas som old-school. I det är fallet är -02 oldschool, du kan registrera dig 04 och vara aktiv medlem fram tills 2015, du har ändå inte varit med under tiden som räknas som oldschool.

Men 2016 kommer 04 att vara lika långt borta som 02 är nu (7 år). Då kan väl vi 04:are få bli "new old school" medans ni 02:are fortfarande är "old oldchool"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men 2016 kommer 04 att vara lika långt borta som 02 är nu (7 år). Då kan väl vi 04:are få bli "new old school" medans ni 02:are fortfarande är "old oldchool"?

Old School är Old School. Var du inte här 02 så är du inte Old School, även om du hänger här i hundra år till så är 02 alltid Old School.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...