Jump to content

Planer för framtiden


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror det kommer bli jävligt najs med egna forumfunktioner och egen design!

Gillar inte designen allt för mycket. Men med lite pet och customization så kan det nog bli riktigt bra.

Gillar färgerna vi har här bättre än de på den nya versionen.

Håller med Boomer för övrigt. Imo så känns det lite viktigare med GTASajten än forumet, även om forumet är det där alla hänger. Ingen här som direkt klagat på vad vi har nu. Jag tror att alla är ganska nöjda.

Men å andra sidan, så är det ju ingen som klagar på en uppdatering av forumet heller, och när Hultenius har bestämt sig för att lägga sidan på is/lägga ner sidan så måste vi ju acceptera det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt ärligt så minns jag hellre sidan som vad den var. Med tanke på mitt avtagande GTA-intresse så skulle sidan inte bli lika uppskattad av mig som den blev då, så den skulle inte överglänsa minnet.

Designen vi har nu är en av få som jag verkligen tycker om på forum, det finns alldeles för många dåliga. Gillar inte den nya i sitt nuvarande utseende vid en första anblick, men jag tror att när man använt det i någon vecka kommer man vara stormförtjust! I alla fall jag.

Vad är det för typ av moderatorer som kommer sökas? Globala? Hur stora rättigheter? Kommer någon eller några av dagens moderatorer erhålla någon befordran? Kommer vi behöva tacka av någon?

Logon, vad händer med den? Piffas/slopas(bara text)/helt ny?

Någon form av portal?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där skulle du inte sagt, nu kommer nog säkert flera stycken bli broder duktig för att försöka bli moderator, vilket enligt mig förstör stämningen. Men men. :w000t:

Ja, det skulle nog behövas, kanske rövslickeriet bland alla medlemmar stannar upp lite.

Vad är det med dig? :w000t:

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Ser väldigt bra ut Hultan.

Kommer det i det nya forumet komma mer småforum, (Allmänt, Dator & Teknik osv.)

Det jag syftade på var till exempel Flashback som har massa små underforum i de stora, eller ska vi fortfarande få in allt i Allmänt?

För i såna fall borde en uppfräschning av underforumen ske.

Har vi tillräckligt många trådstarter för fler underforum?

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...