Jump to content

"Vad spelar du just nu?"-tråden


chucky.swe
 Share

Recommended Posts

Så, vad sitter ni och nöter som allra mest nu? Kanske sitter ni på sista banan som är totalt omöjlig att klara och kanske vill skriva av dig lite?

Själv så spelar jag CSS, men det verkar som att datorn inte hänger med, jag missar så jäkla mycket nu... :unsure:

Jahaja, hoppas det kan bli en rolig tråd iallafall! (Hittar inget liknande iallafall)

Skriv vad ni gör i spelet/var ni är/hur det går etc.. Annars blir det här för spammigt och totalt meningslöst.

Förresten! Det här är den 5000:e topicen i spelforat! Hail GTAsajten!

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv vad ni gör i spelet/var ni är/hur det går etc.. Annars blir det här för spammigt och totalt meningslöst.

Spelar Jagged Alliance 2 atm. Jag började i förrgår och har nu tagit över Drassen och tränat upp lite milita, hittat piloten samt tagit första SAM-siten. Kontrakten med mina tre mercs Nails, Buzz och Spider går snart ut och eftersom jag har ganska ont om pengar kommer jag att rekrytera in ett sämre team för den nämaste framtidens strider.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC:

WoW (Levlar upp min mage, lite till och från, omotiverad)

WC3 (Random TDs, Hero Sieges, DoTA och andra custom-maps över Garena)

CS (Mest public någon gång då och då)

360:

Skate 2 (Spelar in reccs till en film och kör lite free-skate över Live)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...