Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

Jag kom på det först när jag skrivit klart, men editorn goofade ur när jag skulle redigera. Den har goofat nu med, som bevisas av dubbelquoten. Fan vad kass den här WYSIWYG är, alltså. Riktigt värdelös. Har säkert avbrutit 30 poster på grund av den. Och jag kan inte swypa heller.

Till mitt försvar pekade min fråga om priset på lurarna. Sonys PS-lurar släpptes dessutom för hutlösa priser redan 2006 till PS3 och när han nu säger att den är v-surround samt att den står som kompatibel med 3, 4 och Vita så kändes det inte helt omöjligt att Sony släppt något nytt för ett ännu snuskigare pris än förr.

Men tre å sju för en PS4, GTA V och ett par lurar var ju ett kanonpris! Grattis! :) 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt säker på att hela kitet kostade 3700:-

Jag kom på det först när jag skrivit klart, men editorn goofade ur när jag skulle redigera. Den har goofat nu med, som bevisas av dubbelquoten. Fan vad kass den här WYSIWYG är, alltså. Riktigt värdelös. Har säkert avbrutit 30 poster på grund av den. Och jag kan inte swypa heller.

Till mitt försvar pekade min fråga om priset på lurarna. Sonys PS-lurar släpptes dessutom för hutlösa priser redan 2006 till PS3 och när han nu säger att den är v-surround samt att den står som kompatibel med 3, 4 och Vita så kändes det inte helt omöjligt att Sony släppt något nytt för ett ännu snuskigare pris än förr.

Men tre å sju för en PS4, GTA V och ett par lurar var ju ett kanonpris! Grattis! :) 

 

Som Mark skrev så betalade jag 3700 för alltihopa. Såg att lurarna ligger runt 700-800 kronor. Går tydligen att köpa PS4 inkl GTA V som ett paket, så jag ser det som att jag fick med lurarna på köpet. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ursäktar för ev stora bilder. Använder mobilen, vet inte hur det här kommer att se ut på datorn.

 

20160123_065922.thumb.jpg.981e28711387a2Fick för mig att bygga en ordentlig uppgradering, och det slutade så här.

 

i7 4790k

Corsair H80 gt (eller något sånt..)

16gb 1600mhz DDR3 (tagna från gamla datorn)

500gb Samsung SSD, plus 250gb SSD och 2500gb i lagringsdiskar från förra datorn.

Asus 980 STRIX 4gb

En tillräcklig nätdel.

Ett moderkort av Asus som jag glömt modellnamnet på, men inget galet budget.

 

 

Jag gjorde ett ärligt försök att vara noggrann med kablarna, men i slutändan blev det ganska kaos där bak ändå. 

 

20160123_070018.thumb.jpg.f774629cbc9f7e

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Nytt tangentbord. Behövs om man ska bli pro gamer.

13624691_10207979716588731_1174134138_n.

 

EDIT: Hur fan tänkte jag. Går inte att bli pro gamer med blåa switchar. Slängde iväg en beställning på ett tangentbord med röda switchar istället.

Hoppas på återköp på det här tangentbordet.

Redigerad av Mark
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

58 minuter sedan, Gof skrev:

Jag med! Ducky One är modellen på min. Däremot så hade jag precis samma tangentbord som @Mark postade ovanför tidigare, fast med blåa switchar då.

Är sugen på en Finalmouse. Är du nöjd med din? Går den köpa i Sverige eller är det Amazon som gäller?

EDIT: Beställde en nu B)B)B)B)

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Ja, nog var det ett tag sen en del av inköpen men det kan vara värt lite bilder ändå :)

Skrivare och scanner med WiFi, WiFi-Direct (vad nu det ska vara bra för), touchscreen, dubbelsidig utskrift och färg:

skrivare.jpg

Knappt 600 tror jag.

Köpte mig också en surfplatta. Eftersom jag vet att jag egentligen inte behöver någon, letade jag efter den billigaste möjliga. Givetvis blev det då inget i 4000-kronorsklassen. Denna kostade 1100 på MediaMarkt men det tyckte jag faktiskt fortfarande var för dyrt för de futtiga behov jag har. Därför letade jag istället upp en oöppnad på Blocket och fick den för 600 plus frakt. Snubben hade visst inte kollat upp att det var modellen med 2x SIM-kort dessutom, så den skulle nog ha kostat 1400 egentligen.

platta.jpg

Jag använder den bara till att kolla på GoT vid diskning och frukost, praktiskt taget, men den är köpt mest för att kunna ha som notplatta när jag spelar piano. Mycket praktiskt. :)

Bluray-boxar är trevligt. Den här köpte jag förra året, men den får väl en bild ändå.

sw brb.jpg

Det senaste tillskottet är Sagan Om Ringen-trilogin i Limited Extended Edition. Dubbla blurays för vardera film, plus två DVD-discar vardera med dokumentärer, plus en disc var för extramaterial. (Eller var det tvärtom?) :)

lotr brb.jpg

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

14 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Ja, nog var det ett tag sen en del av inköpen men det kan vara värt lite bilder ändå :)

Skrivare och scanner med WiFi, WiFi-Direct (vad nu det ska vara bra för), touchscreen, dubbelsidig utskrift och färg:

 

 

 

Min livskvalité ändrades drastiskt till det bättre då mina föräldrar köpte mig en svartvit laserskrivare med dubbelsidig utskrift. Det är den enda gången i mitt liv som jag har nämnt något som jag önskat mig och mina föräldrar köpte den till mig utan någon särskild anledning. Å andra sidan var de ett tag desperata för att jag skulle sköta mina studier bättre och den skrivaren har helt klart underlättat det... :rolleyes: 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...