Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

??

Är du medveten om vad som släpps om 9 dagar?

Jojo... Antar att jag inte är lika hysterisk om att spela spel vid releasen längre. Sedan tycker jag det känns lustigt att man såhär långt efter PS3:ans release inte har antingen en PS3:a eller någon annan spelplattform. Förklaringen i så fall är väl att man inte varit intresserad av något annat än GTA V men då känns det ändå lite omotiverat att investera in en konsol bara för en speltitel.

PS3 är fortfarande en najs konsol för en billig peng.

Visst men om man planerar att även skaffa en PS4:a så blir det tillsammans inte så billiga pengar längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hundar känns ännu klurigare, känns som man nästan måste ha en barnfamilj för att kunna erbjuda en hund den mängd stimulering de behöver.

Beror väll lite på vad det är för hund. Min pappa har tre stycken hundar, jämthundar, och alla tre är ute i deras hundgårdar (Dem har en var) nästan hela tiden. Och alla tre mår jättebra, och har det bra. Dem får ju jaga också så.. ja. Men har man en hund som är inne är det lite skillnad, och då är det nog bättre att ha en barnfamilj.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...