Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

Alltså vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan................................................... Myrornas? Fan vilket jävla flyt du har, funkar den? Grattis.

Erikshjälpen, efter ett tips från en granne. Har testat alla knappar och pedaler samt så många funktionsknappar som möjligt och ja, allting funkar! :D Så jävla glad :D Ska få den levererad om lite drygt en vecka. Kommer spendera en del tid med att tidsbestämma den, men den är säkert från 60- eller 70-tal iallafall :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Vad är det för tangentbord som du "precis har köpt"? Hade inte du ett Logitech Flat?

Haha, jo det hade jag. Men mellanslagstangenten började krångla (För mycket jetflygning bergis) så jag fick köpa ett nytt.

Det var någon månad sedan jag köpte det eller så, det är ett: Microsoft SideWinder X4

Fungerar helt okej, köpte det då det var det billigaste tangentbordet med mediaknappar jag hittade just då. Macroknapparna har jag bara använt en gång så det var inte vidare hög prioritet på att få sådana. :P

Att det lyser är halvbra ibland, men oftast har jag lyset avstängd. Men varje gång man startar om datorn så tänds tangentbordet igen, och ibland tänker jag inte på att stänga av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Merkur 34c + tillbehör. Testat en rakning hittills. Är tidskrävande än så länge (man vill inte leka Stockholms blodbad i badrummet), men det kommer nog. Slätt och fint blir det dock, och får se imorgon om jag slipper irriterad hud. :)

post-3295-0-93076200-1364491874.jpg

Nice! Jag har också en DE-rakhyvel, och som du säger så tar det tid, särskilt eftersom jag aldrig verkar lära mig "växtriktningen" på mitt skägg som har virvlar både här och där. Har haft min sedan sensommaren och det tar fortfarande 20+ minuter för mig... :rolleyes:

Edit:

Mitt senaste köp! 550 spänn på Sweclockers marknad. Ser knappt använt ut. :D

XTHNI9E_1246725_0.jpg

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var inte så märkvärdig, äkta förvisso men inte något som helst flaggskepp och inte värt mycket mer än jag gav för den. Pratar väl mer i pianotråden om det.

On topic:

6000 kronor. FEELS GOOD MAN.

Gött! Avis!

Mitt senaste köp! 550 spänn på Sweclockers marknad. Ser knappt använt ut. biggrin_1182204_0.gif

Bra investering det där! Vi har en massa R4:or på jobbet, väldigt trevliga chassin - fast jag tycker de är lite fula. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...