Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Att tjejer bryr sig om hur de ser ut på gymmet.

Motivering överflödig.

Folk som vågar bjuda på sig själva.

Såg ett praktexempel på detta här om dagen när jag mötte två killar som bar på en massa bråte. Det var verkligen en väldans massa olika saker; hinkar, matkassar, vattenpass etc. De hade verkligen inte en enda plats kvar i famnen, och det är här det sköna kommer in. Den ena killen bar en stor metallbunke på huvudet, med största sannolikhet eftersom han verkligen inte kunde bära den på något annat sätt. Så han gick mitt i staden med en stor bunke på huvudet och såg vansinnigt nöjd ut. :)

Söndagskvällar

I princip alla man vill ha tag på är inne på msn, det går massor bra program på tv och trots att det är skoldag dagen efter så behöver man inte lägga sig så tidigt eftersom man har vilat ut sig under helgen.

När ens lärare delar ut buntar med papper som kommer direkt från kopiatorn och är sådär mysigt varma och luktar gott.

:lol:

Edit:

"Vad blir det för mat?"

Det skönaste matlagningsprogrammet sedan Superklasse.

Shoot fellas.

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bussresan hem från skolan på fredagar.

Humöret är så gott som alltid på topp då. :lol:

Att vakna och få stänga av alarmet med insikten att man kan sova hur länge man vill.

Att få vända sig om och bara pusta ut och somna om är alltid underbart.

Känslan efter man duschat efter ett hårt gym- eller hockeypass.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söndagskvällar

Bah, trams.

Söndagar är inget annat än en långsam och ångestfylld väntan på den ofrånkomliga måndagsmorgonen och allt skit som den för med sig - jobb, jobb jobb! Skola, skola, skola! :lol:

Ebba Grön sa det bäst:

Man skulle kunna tro

att det är en idyll,

men det är inget annat än dan före måndan.

Nej det är inget annat än dan före måndan.

Då kommer folkhemmets alla drömmar gå i kras,

då kommer folkhemmets alla våndor tillbaks.

Dom finns bakom knuten,

dom finns här i dag å dom finns här i morron.

Jag hatar söndagar,

dom ger mig faktiskt inte ett skit.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ens lärare delar ut buntar med papper som kommer direkt från kopiatorn och är sådär mysigt varma och luktar gott.

:lol:

Åh, jag saknar skolan! Tycker seriöst att universitet borde locka med att deras elever ofta får 'buntar med papper, direkt från kopiatorn' :)

Bidrag: Folk som ler tillbaka när man ler åt dem på gatan, tunnelbanan, med mera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh när ja hade precis köpt mitt GTA IV och hade tagit bort plasten sen stoppat in skivan för installation fick ja mina vibbar om spelet när man kände doften från fodralet :lol: .

Sen gillar jag även doften av bensin på en sommar morgon även nyklippt gräs får så sköna känslor.

Våt asfalt är också en sån'där awsome doft, värmeenergin i asfalten sätter fart på doftpartiklarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Doften av regn på sommaren när det har varit värmebölja i ett par veckor. Tänk er att det är hur varmt som helst, fuktigt i luften och långt borta hör ni ett åskväder röra sig mot er, sen slår de första dropparna med regn ner i asfalten och det luktar huuuuuur gott som helst :lol:.

Mycket cred till folk som låter en gå före i kön när de har mycket att handla och man själv bara någon enstaka grej, också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Doften av regn på sommaren när det har varit värmebölja i ett par veckor. Tänk er att det är hur varmt som helst, fuktigt i luften och långt borta hör ni ett åskväder röra sig mot er, sen slår de första dropparna med regn ner i asfalten och det luktar huuuuuur gott som helst :lol:.

Det och vakna upp till en riktigt varm och fin vårdag, med fågelkvitter och solsken, åhh :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...