Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Om du en gång i tiden förbokade Red Dead Redemption fick du direkt tillgång till den snabbaste hästen, ett speciellt vapenkit och en lönnmördardräkt. Rockstar Gamesmeddelar att du nästa vecka kommer kunna köpa just "Deadly Assassin Outfit", "Golden Guns Weapon Pack" och en "War Horse" för 0,99 dollar alternativt 80 Microsoft-poäng stycket.

Dräkten fyller upp din Dead Eye-mätare dubbelt så snabbt, vapenpacket ger dig mer ära varje gång du har ihjäl någon i enspelarläget och hästen är.. Den snabbaste hästen. Rockstar ber om ursäkt för att det tagit så lång tid och menar på att det var på grund av oväntade tekniska förseningar. Rockstar meddelar också att förbokningsbonusarna för L.A. Noire kommer finnas tillgängliga mycket snabbare.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110409/red-dead-redemption-dlc-nasta-vecka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Var precis med om det mest episka ever.

var ute och sprang runt och härjade i Tall Trees med min hagelbössa, skjöt lite renar. Plötsligt hör jag hur en björn närmar sig bakom mig. jag vänder mig blixtsnabbt och springer mot den, slår på dead eye, markerar kanske 6 kryss i ansiktet på den och preciiis när vi är några centimeter från varandra trycker jag av. Björnen flyger upp i luften och gör en dubbelvolt och landar sedan med ett brak på ansiktet. Fy fan vad roligt det såg ut.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Är det nån som lirar online på PS3? :) Jag har spelat en hel del bara den senaste veckan och har inte insett hur kul det är förrän nu :D Jag har dessutom råkat pricka in två stycken 3*XP-dagar så i förrgår levlade jag 12 nivåer. Tror jag är på lvl 32 nu. Har fått 100% i Outlaws to the End (Co-op) och de enda troféer jag har kvar i RDR är fyra st multiplayer-relaterade.

Haka på nån gång! Jag spelar nästan när som helst. Nickar samma på PS3 som här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

igår kväll så spela jag lite coop med en kompis för andra gången, på ps3.

Men när vi skulle börja så fick vi köra om dom första uppdragna som vi redan gjort?

tills nästa gång vi ska spela hur gör vi för att slippa spela om allt?

Du väljer vilket co-op uppdrag du vill köra när du är i multiplayerlobbyn och trycker back/select.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du väljer vilket co-op uppdrag du vill köra när du är i multiplayerlobbyn och trycker back/select.

Ifall jag är i online private mode (free roam) och klickar på select och väljer coopertive missions så startar "the escape"

När jag är i "select menyn" så kan jag inte välja uppdrag vad jag kan se

Edit: kom på nu :>

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni hört om det gratis-DLC:t som ska komma i september? Vad består det av, mer exakt?

As previously announced, we've got a special and completely free bonus pack of Red Dead Redemption DLC coming as a show of appreciation for the awesome long-term support for the game's multiplayer modes since its release in 2010.

Today we can confirm the title for you: the Myths and Mavericks Bonus Pack will feature new fan-favorite multiplayer characters by popular demand (including a certain grizzled ol' gunslinger as pictured above) as well as new multiplayer locations for players of Deathmatch, Grab the Bag, Gang matches and other popular online modes to get busy in.

We expect the pack to be finished and available for download on Xbox LIVE and PlayStation Network in September.

Oh, also, yes – for those who are asking about a return to the original Undead Overrun multiplayer mode settings – we are planning to release a title update in the lead up to the new free DLC pack which will address that.

http://www.rockstarg...-pack-dlc-.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 years later...
2017-07-10 at 17:44, Flaskan skrev:

Har fixat ett gammalt 360 utav en polare och köpte RDR från Xbox Marketplacen. Nu jävlar får både cowboys och indianer akta sig!

Det är ett superhärligt spel som jag inte hade spelat förrän i höstas. Har fortfarande bara gjort typ 20 % men känner att den här hösten ska jag stänga in mig på helgerna och bara myslira! 

 

Måste säga att spelet har åldrats väl!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 years later...
07/14/2017 at 11:59, Kebab skrev:

Måste säga att spelet har åldrats väl!

Ur de flesta aspekter, ja. När det kommer till multiplayer känns det däremot rätt så förlegat. Jag spelade detta väldigt mycket 2011-2012 och körde alla co-op-uppdrag så mycket att jag blev förvånad när jag fick sista guldtrofén - är det redan slut? Det kändes som att jag nyss börjat.

När det gäller tävlingsinriktade grenar har jag sällan haft mycket intresse för det. Enda undantaget jag kan komma på är Battlefield 3, men där är det ju väldigt mycket i team så det är inte riktigt tävling det heller.

Av den anledningen har jag alltid skjutit på den sista trofén "Go Team!", som går ut på att man ska vinna fyra lag-mot-lag-matcher i rad(!). Eftersom det är så små servrar, ofta knappt ens tre mot tre, blir det väldigt slumpartat om man möter ett ultraproffs eller tre, och siktet känns bökigt, och så ska man inte bara vinna fyra gånger heller utan det ska ske på raken. Det är väldigt ofta som det sett bra ut i tre matcher tills proffset på servern antingen stuckit eller gått ifrån mitt lag och balanserats in till motståndaren istället. Suck.

Men igår hände det! I tio år har jag skjutit på det, så med lite noja om att de antagligen snart ska släcka RDR-servrarna (allt släcks ju nuförtiden) tog jag tag i det och vann till slut! Äntligen platinum!! :D:D

För jämförelse tog jag med @Vice.platinum också, eftersom jag kunde anta att han hade en. Jodå, blott elva år tidigare ;)

2021-10-11-20-43-34.jpg

2021-10-11-22-34-54.jpg

Screenshot_20211012-073218.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...