Jump to content

LEK: Name it!


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

Mitt bidrag till Plaisir :D

%7Boption%7Dhttp://i240.photobucket.com/albums/ff33/Ylex/DSC02544.jpg

%7Boption%7Dhttp://i240.photobucket.com/albums/ff33/Ylex/DSC02546.jpg

Nästa föremål är lite svårare.. Eftersom det inte är alla som har en, men nästa föremål ska vara en snöskoter. Inte Scooter. :D

Älskar bilderna :(

Hmmm.. Hinner jag blir det S:t Lars senare under dagen. Kanske ska ta med mig lappen o ta kortet ändå :D

Jag slänger upp min ändå. Även fast Gizmoquack va före ;)

Och sen tror jag att jag såg Kebab också :)

Tycker minsann att du erkänner att det är där du bor nu kebab ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yäy, gief bild på random utryckningsfordon. Polis-/Ambulans-/Brandbil.

Tog den här i eftermiddag...

Det är en livräddarbil eller något sådant så jag vet inte om den räknas, men leken rör sig ju så långsamt ändå. Den har ju trots allt blåljus mm, om någon varit nära att drunkna och måste tas till sjukhus eller liknande. Bilden är dåligt tagen eftersom det var för genant att stå på nära håll och skylta med att ta kort på den. :lol:

Kan tilläggas att jag såg tre-fyra polisbilar och en ambulans när en spårvagn idag krockade med en bil, men då var jag för lat för att fota.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog den här i eftermiddag...

Det är en livräddarbil eller något sådant så jag vet inte om den räknas, men leken rör sig ju så långsamt ändå. Den har ju trots allt blåljus mm, om någon varit nära att drunkna och måste tas till sjukhus eller liknande. Bilden är dåligt tagen eftersom det var för genant att stå på nära håll och skylta med att ta kort på den. :lol:

Kan tilläggas att jag såg tre-fyra polisbilar och en ambulans när en spårvagn idag krockade med en bil, men då var jag för lat för att fota.

Vart är den bilden tagen? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig är det väl lite såhär att tex nu när det ska vara "en massa" godis blir det lite svårt iom att det involverar en resa och då tänker man kanske inte på det när man väl är där att man ska dra fram en lapp o plåta.

Och gör man det så tänker man att "näe, det är ingen idé. Någon har redan hunnit ta den bilden"

Tyvärr. Vore nog bättre för leken om det såhär i början (för att vi ska bli varma i kläderna) var simpla saker vi kan hitta hemma eller ganska nära hemmet i alla fall. Tycker till och med skotern ska räknas där iom att vi vet att det finns en del som bor på såna ställen där det finns. :D

Lite tankar om det hela. Ska se om jag åker o köper godis imorn ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig är det väl lite såhär att tex nu när det ska vara "en massa" godis blir det lite svårt iom att det involverar en resa och då tänker man kanske inte på det när man väl är där att man ska dra fram en lapp o plåta.

Och gör man det så tänker man att "näe, det är ingen idé. Någon har redan hunnit ta den bilden"

Tyvärr. Vore nog bättre för leken om det såhär i början (för att vi ska bli varma i kläderna) var simpla saker vi kan hitta hemma eller ganska nära hemmet i alla fall. Tycker till och med skotern ska räknas där iom att vi vet att det finns en del som bor på såna ställen där det finns. ;)

Lite tankar om det hela. Ska se om jag åker o köper godis imorn :(

Men wtf, jag lade upp min request på en fredag. Ingen av er som äter godis över helgen? :D

Med "extremt mycket" menar jag förstås att t e x en skål räcker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...