Jump to content

Vilket GTA spel har du kört mest?


Skotten_31
 Share

GTA spel  

60 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Intressant poll! Kan faktiskt säga en hel del om vilken "generation" folk tillhör här.

Såg att pollen var lite knasig så jag tog mig friheten att både ändra och lägga till alternativ. Hoppas det är ok.

Själv måste jag ha spelat rätt mycket Vice City i mina dagar, kanske har jag spelat SA längre men det borde inte vara så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är GTA-SA inget snack om saken det var då jag började få åldern inne, har kört alla spel men inte lika mycket som när jag spelade SA som mest. Kom ihåg att det var så kul att Free Roama men nu verkar jag förlorat intresset för det. Nu är det att försöka få 100% på spelet och sen sätta det i hyllan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör själv GTA rätt ofta, jag har ett antal checkboxar i mitt huvud jag måste kryssa i innan jag kan uppleva inre frid. Att klara GTA är en av dem, tillsammans med att klara hela Starcraft och Warcraft II.

[ ] Klara GTA

[X] Klara Warcraft II - The Tides Of Darkness

[ ] Klara Warcraft II - Beyond The Dark Portal

[X] Klara Starcraft - Originalkampanjen (Ep. 1, 2, 3)

[ ] Klara Starcraft - Brood War (Ep. 4, 5, 6)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utan att ens fundera en sekund så kan jag säga Vice City. Det leder överlägset, vet inget exakt antal speltimmar då jag blivit tvungen att radera tidigare sparfiler och börja om ett par gånger, men det är mycket, väldigt mycket!

GTA III, som ändå var det första GTA jag körde kommer god tvåa, säkert ganska nära VC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir nog GTA III. Visst GTA 1 och 2 spenderade man väldigt många timmar på men 3an är bara för mycket! :o

Höll nästan på i 2 år med bara uppdragen då det är enligt mig, det svåraste GTA av alla(dock inte spelat IV). På den tiden var 3D spel :D. Även efter att man klarat ut storyn så var det en jädra massa kvar att göra jämfört med SA då man slutade spela efter alla uppdrag. :)

Redigerad av Green_Goblin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Lätt GTA: San Andreas eller GTA IV har svårt att komma på vilket utav dem jag spelat mest. Väldigt svårt.

Det får bli oavgjort på något sätt.

Jag vet att jag har spelat alla tidigare GTASpel jättemycket också, och älskade dem, men förr i tiden var det inte lika vanligt att spela så ofta och så länge som man (jag) gör nu.

Dessutom så var en timme förut länge. Nu är en timme ingenting alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min röst går till San Andreas följt av Vice City

Främst på grund av den varierade miljön, den stora friheten, den extremt passande musiken för de olika miljöerna/platserna och den alldeles specialla "SA-PS2 känslan". Spel känslan i VC är dock än mer älskvärd kan tilläggas.

Tycker också det är riktigt skoj att bara åka omkring och utforska eller löpa amok tillsammans med en polare i flerspelarläget.

Med tanke på att storyn är så pass underhållande och långvarig finns det ingen ursäkt att spela igenom den med jämna mellanrum. :rolleyes:

När jag tänker efter så var det över ett år sedan senaste genomspelningen. Får bli till att starta en ny imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...