Jump to content

GTA Nyheterna har öppnat!


warclaw92
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha det vi försöker få dig är att lägg ner sidan för fan ni gör bara bort er. Sen eran copyright skit kan ni tabort ni tar saker från andra så gör oss alla en tjänst lägg ner sidan innan ni gör bort er totalt.

Det är du som gör bort dig totalt med allt du gör här på sajten. Dags för dig att lämna tycker jag, innan du gör bort dig ännu mer. Yes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja som sagt att det var omoget av mig att säga lägg ner sidan det var fel av mig men ja tror fortfarande att de är mogna ännu att göra en gta sida.. Ja gav de lite vad de kunde fixa till nu istället bara för att sitta förstöra för dom. Låt oss gå OT nu innan denna topic blir låst.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja som sagt att det var omoget av mig att säga lägg ner sidan det var fel av mig men ja tror fortfarande att de är mogna ännu att göra en gta sida.. Ja gav de lite vad de kunde fixa till nu istället bara för att sitta förstöra för dom. Låt oss gå OT nu innan denna topic blir låst.

tack för alla förslag! jag ska kolla stavningen lite extra är nämligen adopterad från Brasilien och har lite svår för ord. jag ska fixa till detta men ni som bara skriver lägg ner skiten typ. håll det för er själva jag är faktiskt ny till detta så FUCK OFF! jag startade tråden pga jag ville ha tips ej trackka ner en! B)

Till alla ni som skriver skit:Testa själv! vi är nybörjare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tack för alla förslag! jag ska kolla stavningen lite extra är nämligen adopterad från Brasilien och har lite svår för ord. jag ska fixa till detta men ni som bara skriver lägg ner skiten typ. håll det för er själva jag är faktiskt ny till detta så FUCK OFF! jag startade tråden pga jag ville ha tips ej trackka ner en! B)

Till alla ni som skriver skit:Testa själv! vi är nybörjare!

Stor bokstav efter punkt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tack för alla förslag! jag ska kolla stavningen lite extra är nämligen adopterad från Brasilien och har lite svår för ord. jag ska fixa till detta men ni som bara skriver lägg ner skiten typ. håll det för er själva jag är faktiskt ny till detta så FUCK OFF! jag startade tråden pga jag ville ha tips ej trackka ner en! B)

Till alla ni som skriver skit:Testa själv! vi är nybörjare!

Då ber jag också om ursäkt. Såna som inte kan 'hjälpa' att dom har stavfel trackar jag inte.

Hatar bara dessa SVENSKA irriterande jävlar som helt enkelt är för lata att stava ordentligt. Trodde du var en av dom. B)

Och det enda ni kan försöka förbättra er på är språket. Samt ta bort era konstiga copyright regler. Annars är väl sidan hyfsad.

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tack för alla förslag! jag ska kolla stavningen lite extra är nämligen adopterad från Brasilien och har lite svår för ord. jag ska fixa till detta men ni som bara skriver lägg ner skiten typ. håll det för er själva jag är faktiskt ny till detta så FUCK OFF! jag startade tråden pga jag ville ha tips ej trackka ner en! >_<

Till alla ni som skriver skit:Testa själv! vi är nybörjare!

Jag förstår dig, själv gjorde jag hemsidor förr, höll på i 3 år och då var jag okej på det... Det är svårt, speciellt med PHP script...

Men som sagt, försök lite mer på språket, copyright sidan MÅSTE uppdateras....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Språket är som sagt nyckeln. Utan korrekt svenska kommer ingen besökare (utom några P7:or som tycker att det är den bästa sidan någonsin) att besöka er mer än en gång (två om ni startar om en gång till vilket oddsen inte vågar motsäga..). Även om du har lite svårt för språket så kan du säkert fråga någon du känner (var ni inte två som skötte sidan?) att hjälpa till med korrekturläsning osv.

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Språket är som sagt nyckeln. Utan korrekt svenska kommer ingen besökare (utom några P7:or som tycker att det är den bästa sidan någonsin) att besöka er mer än en gång (två om ni startar om en gång till vilket oddsen inte vågar motsäga..). Även om du har lite svårt för språket så kan du säkert fråga någon du känner (var ni inte två som skötte sidan?) att hjälpa till med korrekturläsning osv.

OKEJ TACK ALLA JAG SKA FIXA DET HAR REDAN NU ÄNDRAT LITE PÅ SIDAN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt jag såg inge förbättring sist vi klagade över hur de skrev och en massa stavfel ja jag hade själv en massa stavfel ibörjan här när en del klagade då rättade jag mig efter det. Men de tar fortfarande inte åt sig med deras stavfel med att rätta till dom, hittat ett par stavfel på sidan som de inte har fixat ännu. Ja tycker lite att det är en bra grej att de försöker starta en gta sida men de är inte redo för det än då menar ja deras svenska när deras svenska inte är så jätte bra antingen lämnar de över till nån som har bra svenska som kan fixa till sidan eller så lägger dom ner den och väntar ett tag tills de har blivit bättre.

Ja de kanske tycker det är kul att ge sig på en svår sak att göra och försöka få den allt mer bra och ja kan hålla med att det kan vara kul att ge sig på svåra saker och att de försöker men de måste bli lite mer seriösa än att se massa bokstäver då syftar ja mig mera på detta "HEEJ". Om de vill ta detta seriös så tycker jag att de kan börja ta åt sig och fixa till en del stavfel och rätta till, sen deras copyright regel är bara löjlig de sitter själv och tar lite saker från andras sidor men ingen får kopiera saker från deras sida. Nu kan vi allt gå på ON topic istället för massa tjafs.

Ja jag vet att det var onödigt av mig att säga från första början men ja tar tillbaks det nu och låt tråden vara på On topic nu.

--------------------------

OT

Det ni kan ändra på texten vid fliken downloads är detta:

Här laddar vi upp länkar till bra Downloads! Inga filer ligerServen!

Ska vara ligger på servern Sen att ni kan skippa allt dessa man ser på första sidan då syftar ja på ///////.

Varför klagar du på andras stavning när du själv stavar som en kratta på hasch?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

liger på Serven! har han väl quotat ifrån GTANyheterna?

Titta på resten, tex att han har skrivit "Ja de kanske tycker det är kul att ge sig på en svår sak att göra och försöka få den allt mer bra och ja kan hålla med att det kan vara kul att ge sig på svåra saker och att de försöker men de måste bli lite mer seriösa än att se massa bokstäver då syftar ja mig mera på detta "HEEJ"." som en mening. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Titta på resten, tex att han har skrivit "Ja de kanske tycker det är kul att ge sig på en svår sak att göra och försöka få den allt mer bra och ja kan hålla med att det kan vara kul att ge sig på svåra saker och att de försöker men de måste bli lite mer seriösa än att se massa bokstäver då syftar ja mig mera på detta "HEEJ"." som en mening. :)

Han kan inte hjälpa det. Han har Dyslexi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...