Jump to content

LEK: EPYC


Umberto
 Share

Recommended Posts

Rensade inkorgen när jag anmälde mig, men har skickat några PM sedan dess. Eftersom det inte är varje dag man kollar i inkorgen så glömde jag bort att den blivit full under tiden som vi väntade på att leken skulle dra igång.

Förlåt mig, åh du store, perfekte StellHell för att jag försenade leken med en hel timme!

Inget personligt till dig, men VARJE omgång har det varit någon som inte kunnat köra på 2-3dagar och folk med fulla inkorgar. Så jävla dåligt att inte hålla koll på sin egen skit, vi snackar inte ens om en minut av sin egna tid.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Kebab): Det verkade vara omöjligt att få en lägenhet i stan såvida man inte känner några frimurare eller något. Som tur var lyckades den fulle studenten till slut haffa ett kontrakt i utbyte mot månatligt könsligt umgänge med Stiflers mamma.

1. Gof:

kuqU2LG_1245769_0.png

2. Jazz: När Kebab tagit studenten insåg han plötsligt att han var hemlös, plötsligt fick han en idé och insåg att på universitetet, på nollegasquen, så skulle han utan problem (ty han var ju fager som få) kunna plocka upp vilken jänta som helst och fornikera med henne. Sagt och gjort, de idkade samlag och eftersom jäntans far var hyresvärd för ett centralt hus och för att han var gränslöst gladfylld övar att någon äntligen hade "stuck it to his daughter" skrev han på hyreskontraktet och fixade en lägenhet åt den överlyckliga Kebab.

3. kobbe:

b41668_1245769_1.png

4. RavenE: Kebab inser efter studenten att han inte har någonstans att bo. Han beger sig till närmsta Systembolag och köper en flarra sprit. På en finmiddag träffar han en brutta med fina bröst, det ena leder till det andra (bom chicka wah wah) och han flyttar in hos henne!

5. eXotic:

QPuesHy_1245769_2.jpg

6. Mathias: Kebabsås tvåsidiga liv kan dels förklaras som partystudenten som är en volvoraggande husletare som döljer sitt alkoholberoende bakom solbrillor. Dels har han också ibizaraggarsidan som dag i ända dra med sig Anna Nicole Smith hem och leker baywatch!

7. Wu Zi Mu:

8. VickeX: Anna Nicole Smith i Baywatch-utstyrsel jagar den gigantiske glödlampan Glenn som är ute och glädjekör sin nya Volvo. Glenn firar både födelsedag och student.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vad fan, det var ju ändå ganska kontrollerat fram tills eXotic... men att

"Det verkade vara omöjligt att få en lägenhet i stan såvida man inte känner några frimurare eller något. Som tur var lyckades den fulle studenten till slut haffa ett kontrakt i utbyte mot månatligt könsligt umgänge med Stiflers mamma."

blev

"Anna Nicole Smith i Baywatch-utstyrsel jagar den gigantiske glödlampan Glenn som är ute och glädjekör sin nya Volvo. Glenn firar både födelsedag och student."

:lol:

edit: jävlar vad det sket sig

Redigerad av Jazz
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vad fan, det var ju ändå ganska kontrollerat fram eXotic men att

Det verkade vara omöjligt att få en lägenhet i stan såvida man inte känner några frimurare eller något. Som tur var lyckades den fulle studenten till slut haffa ett kontrakt i utbyte mot månatligt könsligt umgänge med Stiflers mamma.

blev

Anna Nicole Smith i Baywatch-utstyrsel jagar den gigantiske glödlampan Glenn som är ute och glädjekör sin nya Volvo. Glenn firar både födelsedag och student.

:lol:

Haha, javisst.

Det spårade inte riktigt ut förens Wu Zi Mu tolkade Mathias text.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk på att jag var stand in ;)

oh, btw!

rydbergs-kebabsas-vit--1245126_1245780_0.jpg

Du gjorde ett bra jobb!

Auto-correct :(

Haha, jag var tvungen att fundera länge innan jag förstod att du måste ha skrivit det från telefonen... ^_^

Jag är med igen om inte Flaskan får anmäla sig.

Äsch då, han har varit mycket aktiv i den här leken förr så det finns ingen anledning till utvisning bara för att han goofade en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...