Jump to content

Filmer/klipp!


Panimala
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...

Min brorsa har skaffat en ny dator och spelar lite GTA IV. Jag ville visa honom video editorn. Han redigerade det första klippet och jag det andra. Jag redigerade min del väldigt snabbt och vet en hel del saker som skulle kunna vara bättre. Men filmen har i vilket fall som helst ingen egentlig betydelse och är väl bara lit för att jag skulle ladda upp någonting 720p på mitt youtubekonto samt, som sagt att visa video editorn för min bror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

poster_poster_poster_poster_poster_poster_poster_1103429_0.png

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Happy Releaseday GTA IV!

Hade skitsvårt att hitta någon passande musik så i slutet så sket jag bara i att det skulle passa. :angry: Filmen är... Random.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan vad bra! Jag älskar början och slutet. Kan verkligen se slutet hur många gånger som helst, helt underbart!

Den här föll jag för. Vet ej om den är postad tidigare. Inget mästerverk, men rolig eller snarare häftig!

Håller med till 100%! Håller med till 100%!. Kommenterade det till honom. Början var jättebra, slutet var ännu bättre, helt super mega awesome-epic. Sedan så var det i princip bara en sak i mitten som var bra, och det var när han kastade granaten, det var grymt! Kommenterade som så att han skulle ha gjort det som en riktig film i mitten, med en mer ingående story och lite så. Då kunde den i princip ha blivit hur stor som helst. :)

Inga kommentarer på min film? x)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Wow. Helt underbart. Jag har aldrig gråtit utav att titta på en film. Men väldigt sällan har jag varit gråtfärdig... Utav den här filmen var jag gråtfärdig nästan under hela filmen. Och gissa vem som "gråtit".

Under de sista sekunderna föll jag (säger man så?) en tår. Det är så enormt fint.

Är tallös (speechless).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow. Helt underbart. Jag har aldrig gråtit utav att titta på en film. Men väldigt sällan har jag varit gråtfärdig... Utav den här filmen var jag gråtfärdig nästan under hela filmen. Och gissa vem som "gråtit".

Under de sista sekunderna föll jag (säger man så?) en tår. Det är så enormt fint.

Är tallös (speechless).

Oja. Tog oss ett tag att göra den här videon >_<.

Men slut resultatet vart mycket bra. Mitch gjorde även ett

bra jobb med redigeringen.

Här är en film (serie, som fortfarande pågår) jag har gjort.

Denna tog mig ett riktigt tag att göra. Allt är gjort i PC Versionen av GTA IV. Frågor är välkommna.

Redigerad av SGFVIDEOS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...