Jump to content

Filmer/klipp!


Panimala
 Share

Recommended Posts

Hittade ingen tråd om filmer från spelet, så jag gör en själv. :P

Inleder tråden med en färsk film jag har arbetat med under ett par dagar. Det är kortfattat 10 klipp (11 med introt) av diverse spektakulära händelser i spelet. Vissa multiplayer, vissa singleplayer. :mellow:

Länkar filmen här, men kolla hellre på filmen på hemsidan med högre kvalitet.

[youtube-old]hM8AN_rezJk[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hittade ingen tråd om filmer från spelet, så jag gör en själv. :lol:

Inleder tråden med en färsk film jag har arbetat med under ett par dagar. Det är kortfattat 10 klipp (11 med introt) av diverse spektakulära händelser i spelet. Vissa multiplayer, vissa singleplayer. :lol:

Länkar filmen här, men kolla hellre på filmen på hemsidan med högre kvalitet.

hM8AN_rezJk

Trevlig film!

Det verkar som om du verkligen gillar spelet, men jag har inte sett dig skriva någonting om vad du tycker om det. :mellow:

Jag har gjort ett par filmer trots att spelet inte flyter på riktigt som det borde på min dator. Älskar verkligen videoeditorn.

Film 1 - Video Editor testfilm

[youtube-old]HInB5PMeQ3w[/youtube-old]

Klicka här för att se större bild och med någorlunda bättre kvallitet!

Film 2 - Ketch-Up Killer

[youtube-old]BNVx33I5dPo[/youtube-old]

Klicka här för att se större bild och med någorlunda bättre kvallitet!

Film 3 - Roommates (Vad fan kan det vara? :P)

[youtube-old]kfnsXQmKs2s[/youtube-old]

Klicka här för att se större bild och med någorlunda bättre kvallitet!

Film 4 - Grand Theft Auto: Random

[youtube-old]WgCuInAlgFc[/youtube-old]

Klicka här för att se större bild och med någorlunda bättre kvallitet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade ingen tråd om filmer från spelet, så jag gör en själv. :P

Inleder tråden med en färsk film jag har arbetat med under ett par dagar. Det är kortfattat 10 klipp (11 med introt) av diverse spektakulära händelser i spelet. Vissa multiplayer, vissa singleplayer. :lol:

Länkar filmen här, men kolla hellre på filmen på hemsidan med högre kvalitet.

[youtube-old]hM8AN_rezJk[/youtube-old]

"clean stop" var fucking priceless :mellow:, och det var något med "apartment stairs shooting" scenen kändes som att den skulle funka i en najs gangsterrulle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Snyggt gjord och härlig låt tyckte jag. :w000t:

Säger detsamma, vad heter den? ^_^

EDIT: Äsch, jag tittade i hörnet och på video description som man alltid ska göra, men jag tänkte inte på sluttexterna.

Nomy - Cocaine. Ska kommas ihåg! :)

Jag fastnade väldigt mycket för 1:48, där kändes det som en gammal god stuntingfilm från GTA3-tiden igen, det ser exakt likadant ut och med ett så snyggt låtstycke som börjar just då är det svårt att inte känna sig alldeles varm, nostalgisk och glad! :>

Redigerad av Henkibojj
Äsch.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får ja fråga en sak nu är det så varje cs film varje spel film eller annat så ska det alltid finnas äckel heavy metal eller death metal i varför? Ja jag avskyr den äckliga musik smaken.

1. Det är inte alla.

2. Metal och liknande rock musik har ett rätt så snabbt temp, Vilket i spelens fall passar rätt så bra. Tror du det skulle passa med en balleria låt med super lågt tempo då filmen visar typ stunt, race eller krig?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får ja fråga en sak nu är det så varje cs film varje spel film eller annat så ska det alltid finnas äckel heavy metal eller death metal i varför? Ja jag avskyr den äckliga musik smaken.

Du gjorde ju en Formel 1 video förut, med techno/trance eller vad det var. Äcklig musiksmak. :)

@ErikCBR: Härlig video. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får ja fråga en sak nu är det så varje cs film varje spel film eller annat så ska det alltid finnas äckel heavy metal eller death metal i varför? Ja jag avskyr den äckliga musik smaken.

Du gjorde ju en Formel 1 video förut, med techno/trance eller vad det var. Äcklig musiksmak. :)

Exakt, Trance/techno är den värsta musiken du kan ha i en spel video, spelar ingen roll vad det är för sorts video (sport, bil, FPS)... Som MrNonja sade, äcklig musiksmak :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...