Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Vi som har Spotify Unlimited då? Får vi också lyssna på mobilen, med eller utan reklam?

Jag är osäker, men jag kan tänka mig att ni får lyssna i mobilen med reklam. Du får testa helt enkelt!

Ah, tack. Då blir det att förnya alltså. Lite sneaky att kalla det "gratis" när det innebär begränsningar.

Jo, det va lite "sneaky" men innan har man ju inte alls kunnat lyssna i telefonen så det är en bra grej ändå.

Måste man göra ett nytt konto för att kunna använda den nya gratistjänsten? När jag loggar in med mitt gamla konto från 2008 så står det bara att jag har startat en 48-timmars trial...

Det har jag ingen aning om tyvärr!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

De har ändrat designen väldigt mycket. Färgschema osv. Går man in på en artist listas nu albumen istället för låtarna. Jag tycker det är sämre eftersom det blir fler klick :( men min kollega tycker det är bättre. Beror mycket på om man lyssnar på musik mer efter album eller efter spellistor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har ändrat designen väldigt mycket. Färgschema osv. Går man in på en artist listas nu albumen istället för låtarna. Jag tycker det är sämre eftersom det blir fler klick :( men min kollega tycker det är bättre. Beror mycket på om man lyssnar på musik mer efter album eller efter spellistor.

Jag saknar infoknappen som fanns uppe till höger, så man lätt kunde komma in på en artist eller ett album och byta låt om man vill fortsätta lyssna på en viss artist, nu får man trycka på X-knappen och söka om på artisten, på mina egna listor alltså, frukansvärt irriterande.

Själva sökfunktionen (allmänt) tycker jag blivit bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att den nya mobilappen har blivit lite laggigare. Den är snygg och fungerar bra när den väl fungerar, men för mig (iPhone 5s) så tycker jag att andra remotes (bilstereon till exempel) har blivit långsammare. Och först så trodde jag att jag inte tryckte nog hårt på knappen, vilket resulterade i flera tryck. Då börjar låten starta om, igen och igen, tills jag öppnar upp appen och då kraschar den. Har haft något liknande med shuffleknappen. Skulle slå av shuffle, den reagerade inte, trodde att jag inte träffade rätt, trycker igen, och igen, och igen, den börjar studsa av och på, sen kraschar appen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att den nya mobilappen har blivit lite laggigare. Den är snygg och fungerar bra när den väl fungerar, men för mig (iPhone 5s) så tycker jag att andra remotes (bilstereon till exempel) har blivit långsammare. Och först så trodde jag att jag inte tryckte nog hårt på knappen, vilket resulterade i flera tryck. Då börjar låten starta om, igen och igen, tills jag öppnar upp appen och då kraschar den. Har haft något liknande med shuffleknappen. Skulle slå av shuffle, den reagerade inte, trodde att jag inte träffade rätt, trycker igen, och igen, och igen, den börjar studsa av och på, sen kraschar appen.

Jag uppfattar den också lite laggigare, tex när man drar med fingret för att byta låt så kan den haka upp sig på ett skivomslag och stanna på det ett par låtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon är intresserad så finns Den Svenska Björnstammens album ute på Spotify just nu, söker man på nemmatsnröjb så kommer albumet upp. Intressant koncept för att göra reklam för sitt nya album tycker jag iaf.

Albumet släppts den 23 april för övrigt så det är en "preview" eller vad jag ska kalla det.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon är intresserad så finns Den Svenska Björnstammens album ute på Spotify just nu, söker man på nemmatsnröjb så kommer albumet upp. Intressant koncept för att göra reklam för sitt nya album tycker jag iaf.

Är det meningen att man inte ska få upp låtlistan/artistsidan?

Spotify laggade.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...