Jump to content

Jultema


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Utveckla.

Med risk att det låter som om jag dissar er alla (vilket jag inte gör) så är alla "riktiga" medlemmar i detta forum en bunt jokers som antingen är helt självupptagna smartypants som gör allt för att försöka visa sig smartare än dem verkligen är med hjälp av 'komplicerade' ordval och försök på "artistiska" meningar, drug'isar som läser fula teorier på nätet och bestämmer sig för att det är knasigt nog att gilla och ta till sig så man är en gnutta "speciell", Gizmo (utan att gå in på detaljer), en mindre skala rasister osv.

Så när någon här säger till mig att jag är omogen eller att det är fel på min attityd och jag aldrig kommer med något vettigt (som t.ex. min tidigare signatur) så är det inte direkt något jag tar illa upp.

Men jag gillar detta forum ändå och jag antar att kanske jag också tilldelar någon slags ful egenskap till detta forum fyllt av jokers och jag skulle ändå inte vilja ha det på något annat sätt.

Så allt jag gjorde här nu var att utveckla hur jag ser på det och inte ett sätt att starta något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med risk att det låter som om jag dissar er alla (vilket jag inte gör) så är alla "riktiga" medlemmar i detta forum en bunt jokers som antingen är helt självupptagna smartypants som gör allt för att försöka visa sig smartare än dem verkligen är med hjälp av 'komplicerade' ordval och försök på "artistiska" meningar, drug'isar som läser fula teorier på nätet och bestämmer sig för att det är knasigt nog att gilla och ta till sig så man är en gnutta "speciell", Gizmo (utan att gå in på detaljer), en mindre skala rasister osv.

Så när någon här säger till mig att jag är omogen eller att det är fel på min attityd och jag aldrig kommer med något vettigt (som t.ex. min tidigare signatur) så är det inte direkt något jag tar illa upp.

Men jag gillar detta forum ändå och jag antar att kanske jag också tilldelar någon slags ful egenskap till detta forum fyllt av jokers och jag skulle ändå inte vilja ha det på något annat sätt.

Så allt jag gjorde här nu var att utveckla hur jag ser på det och inte ett sätt att starta något.

Så för att en del personligheter på forumet inte faller dig i smaken så är det okej att vara ohyfsad mot forumadmin?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så för att en del personligheter på forumet inte faller dig i smaken så är det okej att vara ohyfsad mot forumadmin?

Först så kan jag bara säga att dem "inte faller mig i smaken" är fel, det är dem som är färgstarkast här och gör forumet relativt unikt i skillnad från andra forum. i'm just saying.

Jag tycker inte jag varit ohyfsat, det enda jag har sagt är att det var "äckligt" en gång och haft signaturen, om admin tycker det är ohyfsat och tog illa upp borde han inte vara admin för ett forum där folk med egna opinions existerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först så kan jag bara säga att dem "inte faller mig i smaken" är fel, det är dem som är färgstarkast här och gör forumet relativt unikt i skillnad från andra forum. i'm just saying.

Jag tycker inte jag varit ohyfsat, det enda jag har sagt är att det var "äckligt" en gång och haft signaturen, om admin tycker det är ohyfsat och tog illa upp borde han inte vara admin för ett forum där folk med egna opinions existerar.

Jag argumenterar mot din signatur och signaturen enbart. Det är klart att folk ska få ha sina åsikter och du får tycka precis som du vill, men din signatur kändes som ett larvigt uppror.

Nåväl, nu är den ändå borta så vi kan väl släppa det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag argumenterar mot din signatur och signaturen enbart. Det är klart att folk ska få ha sina åsikter och du får tycka precis som du vill, men din signatur kändes som ett larvigt uppror.

Nåväl, nu är den ändå borta så vi kan väl släppa det här.

Var inte min avsikt att starta någon skit med den, jag gjorde den och använde den som signatur bara för att... ja bara för att!

Men vi släpper det, it's christmas after all

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bryter av den underbara diskussionen med en fråga, är det bara för mig som "gå till senaste nya inlägget"-knappen inte verkar fungera som den ska? Tycker den allt som oftast nu hoppar över en del posts som jag inte läst etc. :)

Så brukar det vara för mig när internet slöar lite, och när internet är 'up to speed' så kommer jag till sista.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju ingen anledning att ha det kvar när julen redan har varit.

Julen är inte slut ännu.

# 24 december julafton, kallas ibland dopparedagen

# 25 december juldagen (helgdag)

# 26 december annandag jul/annandagen (helgdag)

# 6 januari trettondag jul/trettondagen (helgdag)

# 13 januari tjugondag Knut (kastar julen ut)

# 2 februari Kyndelsmässodagen (julen tar slut i kyrkoåret)

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Julen är inte slut ännu.

# 24 december julafton, kallas ibland dopparedagen

# 25 december juldagen (helgdag)

# 26 december annandag jul/annandagen (helgdag)

# 6 januari trettondag jul/trettondagen (helgdag)

# 13 januari tjugondag Knut (kastar julen ut)

# 2 februari Kyndelsmässodagen (julen tar slut i kyrkoåret)

:)

Okej, men jag hoppas på att det inte kommer vara kvar tills 2 februari!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...