Jump to content

GTA IV problem


LidoTRK
 Share

Recommended Posts

Rockstar och Nvidia har arbetat fram en uppdatering till oss med 7-seriens grafikkort!

http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380088

:)

Hahaha, Fan va simpelt. jag har 180.83, dom har släppt ur 180.84. Sälla dom brukar släppa så små updateringar. :P

Men skönt i alla fall :P

EDIT: Vann inte så mycket mer FPS, så jag kör fortfarande med den tutorialen som jag hittade <_<

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, tjena. Har aldrig hört det ordet förut...

Men R* skulle väl fixa denna bugg också i den nyat patchen?

Tja!

Hursomhelst, mHZ= Megahertz = Miljon(er) hertz = Hertz = Frekvens = Svängningar.. Are you with me?

Ja, R* har fixat buggen i patchen.

Redigerad av kzR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja!

Hursomhelst, mHZ= Megahertz = Miljon(er) hertz = Hertz = Frekvens = Svängningar.. Are you with me?

Ja, R* har fixat buggen i patchen.

Men pöjk, läste du ens vad jag skrev? Jag hade aldrig hört den ordet i det sammanhang innan. Jag vet hur det går till, men ordet var nytt. Som jag skrev innan..

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet är ospelbart och jag förstår inte varför. Jag sitter och lirar på 800x600 och allt på lägsta men jag ligger ändå på runt 10-15 fps. Kör med GF8800GTS, Q6600 och 4GB ram. Det borde väl ändå vara nog för att kunna spela spelet med lite bättre fps?

Det är inte ditt fel. Det är Rockstar som inte optimerat spelet ordentligt. Detta är deras sätt att säga

"SUG MIN KUK - KÖP EN KONSOLL!!" - något i den stilen.

Patchen ska väl komma snart. Dock är jag väldigt skeptisk till att den kommer göra speciellt mycket med fps'en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...