Jump to content

GTA IV till pc använder SecuROM


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Sicken osis för mig, jag har CPU speed 2.11 och man måste ha 2.40 eller där står iaf 2.4 så antar dom menar 2.40 på rekommenderad...men jag har allt på minimum, kommer det lagga mkt om man har allt på minimum men fattas typ lite CPU speed? Om någon vet ;)

Processorn behövs bara vid fysik uträkningar, man kommer kunna ändra fysik inställningar så det tar mindre (enligt vissa källor som är glömda). Men då kanske det inte är lika bra fysik ;)

NYYY ssSSSIIIDAAAA :confused::D .

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat tror inte jag att man kommer behöva den fyrkärniga processor som angetts i systemkraven. Känns som att det skulle vara väldigt höga krav på processor isåfall. :(

Mjo, lite väl höga. Men jag tror att det är på grund av att dom höjt antal fordon och höjt kvaliten på fysikmotorn för PC. Även då dom nämde att man ska kunna sänka antalet fordon/NPC samtidigt. tänk själv, om man kör på ca 15 NPC samtidigt så ska processorn räkna ut alla dom 10 samtidigt, och säg att varje människa består av ca 10 nyckelr punkter (en punk är knät, foten, arm samt alla böjbara delar) och bilens deformering som den kör på något. Allt detta och spelet ska den räkna ut. Men jag tror en dubble kärnig räcker :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CPU

Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz

You Have: 4 processors running - AMD Phenom™ 9500 Quad-Core Processor

PASS

CPU

SpeedRecommended: 2.4 GHz

You Have: 2.21 GHz

FAIL: Sorry, your CPU Speed does not meet this recommended requirement. If you really want to make this product fly, click the 'We Recommend' button to check out some great computers.

MEH :( Recommended btw.

Redigerad av SAvenom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CPU

Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz

You Have: 4 processors running - AMD Phenom™ 9500 Quad-Core Processor

PASS

CPU

SpeedRecommended: 2.4 GHz

You Have: 2.21 GHz

FAIL: Sorry, your CPU Speed does not meet this recommended requirement. If you really want to make this product fly, click the 'We Recommend' button to check out some great computers.

MEH :) Recommended btw.

Haha, PWD. Even over the recommended it is still not enough! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...