Jump to content

Bild på det utanför ditt fönster.


Vice.
 Share

Recommended Posts

Det är vid markgatan (parallellt med storgatan bakom ica och det). Då bor du granne med han polisen som klipper sin gräsmatta ungefär varje dag, i minimala shorts och bar överkropp (kanske inte på vintern). Eller är det din pappa, det vore ju festligt?!? !? :o

Har bara gått förbi där då jag varit på Öland på semester. :unsure:

Men jo, tror det är där i alla fall. :hmm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, bor du i Ryssland eller?

Hihi, nej. Har dock världens fulaste (Och Sveriges största, för den delen) Bostadsrättsförening två kvarter ner. Själv bor jag i ett landshövdingehus som är mycket finare än de där plåtskjulen. Håller verkligen med dig i vilket fall som helst, det är riktigt fula hus.

http://farm2.static.flickr.com/1123/138076...652c0ca.jpg?v=0

De rosa/skära husen på den bilden är de fula husen du ser i bilden från mitt fönster. De sträcker sig över ett ganska stort område, och de röda hustaken högt uppe på berget tillhör området jag bor i.

Ville bara göra det klart för alla. Tack.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte ta kort nu, det är för mörkt! :P

Men jag vågar inte ta ett kort nu, det är för mörkt! :(

Kan annars säga att det är för mörkt här för att ta ett kort, och även om det vore ljust nog så skulle man inte se någon skillnad från bilden jag postade för någon dag sedan. Det har kommit lite snö men jag sitter fortfarande vid samma fönster, och utanför fönstret ser man samma hus och bilar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...