Jump to content

Bild på det utanför ditt fönster.


Vice.
 Share

Recommended Posts

Vi var på den där lilla planen vid några barnvänliga lägenhetshus, ganska just nedanför det blå observatoriet! Troligtvis gick vi dit när du såg oss - om det inte var på kvällen, vi lirade till tiotiden typ!

Ja just det, vid dagiset där? Jag går där med hunden nästan varje kväll. Såg dig sent på eftermiddagen om jag inte missminner mig, så ni var väl förmodligen på väg uppåt. Jag bor precis nedanför den backen, i det grönagula landshövdingehuset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...

Jag hade kunnat svära på att jag lade upp en bild här i samband med att jag bytte lägenhet. Bodde längst ned på en adress som vem som helst skulle kunna luska ut med hjälp av bilden så jag jag var inte helt bekväm i att visa den. Har emellertid varit med om att se en hel del utanför. Ska se om jag har kvar några bilder!58cf94c046483_2016-06-2818_45_50.thumb.jpg.ae652930578d13d6cf4ebba8dda45ad7.jpg 

Här är sista bilden jag tog när jag flyttade ut (med syfte att lägga upp här...)

 

58cf95bf75670_2013-11-2300_47_53.thumb.jpg.691782079edf6f5e22e6623d6f56add8.jpg

Sett många artistbussar. Den sjukaste var nog när THE FOO skulle spela och det sprang runt 40-50 småtjejer kring bussen och skrek så fort de tyckte att något rörde sig där inne. Det höll på i två timmar och jag tror inte artisterna var i närheten av bussen under hela den tiden.

 

Inser att de hundratals bilder jag har tagit har varit till Snapchat, så hade inget mer att dela med mig av. Här är dock den bästa upplevelsen i ord:

Citera

När jag ser att en snubbe i (enbart) stövlar, hängslen och någon form av hotpants drar igång tre motorsågar och slänger lite med dem i luften under rökpausen vid godsintaget känner jag att jag grovt har underskattat showerna de har inne på Konsert & Kongress...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7 timmar sedan, Adrian G skrev:

Vad trevligt ni bor/bott! Mer än vad man kan säga om mig, det.

Tvivlar på att mitt är lika enkelt som era att luska ut exakt position på dock. Allt ser ju likadant ut här ute. ;)

window.jpg

Öj woot vafan! RV. 256 A21 eller 22! :D Brorsan bodde på 258, jag 250. Hultan bodde på Alsg 7 om jag inte tar helt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...