Jump to content

Presentationstråd för nya medlemmar


Umberto
 Share

Recommended Posts

Inte för att det gör så mycket nu, då det klarnats upp att spoilertaggen handlade om fel person (jag måste verkligen se om tvåan, var alltför länge sedan), men när man citerar någon som bör spoilertagga är det ju bra om man själv spoilertaggar inne i citatet. Annars gör man ju det bara värre.

Ehe.;)

Får jag skylla på trötthet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Många nya medlemmar som registrerar sig här kanske inte går direkt in i loungen, dom flesta numera är väl ute efter att få skriva av sig i GTA IV forumet (correct me if i'm wrong)

Så därför till en liten fråga.

Går det inte att när man direkt har registrerat sig här på forumet bli direkt flyttad till den här tråden så man kan få säga hej?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många nya medlemmar som registrerar sig här kanske inte går direkt in i loungen, dom flesta numera är väl ute efter att få skriva av sig i GTA IV forumet (correct me if i'm wrong)

Så därför till en liten fråga.

Går det inte att när man direkt har registrerat sig här på forumet bli direkt flyttad till den här tråden så man kan få säga hej?

Well, jag (och andra) har föreslått att GTA-mods gör en länk till den här tråden i "sitt" forum men eftersom samarbetsviljan inom mod/adminkåren för tillfället är nära noll har inget hänt. That's how we do things on gtasajten.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, jag (och andra) har föreslått att GTA-mods gör en länk till den här tråden i "sitt" forum men eftersom samarbetsviljan inom mod/adminkåren för tillfället är nära noll har inget hänt. That's how we do things on gtasajten.

Skulle kunna slänga in en länk i Nords gamla "Tips till er nya"-tråd GTAIV-forumet. Blir rätt mycket klistrat om man startar upp ytterligare en klister-tråd om en annan klistrad tråd i ett annat forum... Antar att det är dit de flesta nya kommer nu när PC-release närmar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle kunna slänga in en länk i Nords gamla "Tips till er nya"-tråd GTAIV-forumet. Blir rätt mycket klistrat om man startar upp ytterligare en klister-tråd om en annan klistrad tråd i ett annat forum... Antar att det är dit de flesta nya kommer nu när PC-release närmar sig.

Ja, det låter bra. Bumpa tråden samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det låter bra. Bumpa tråden samtidigt.

Nu editerade jag in länken i Nords post (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42556) som för den delen var väldigt out of date ("hoppas ni har ett skönt sommarlov") och det var 2007! Fick editera lite annat också... :unsure: Men kan ju bumpa den för sakens skull så den hamnar längst upp! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu editerade jag in länken i Nords post (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42556) som för den delen var väldigt out of date ("hoppas ni har ett skönt sommarlov") och det var 2007! Fick editera lite annat också... :unsure: Men kan ju bumpa den för sakens skull så den hamnar längst upp! :o

Ladies and gentlemen - Misterwhoopee!

[youtube-old]IxAKFlpdcfc[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Jag har då inget hört. Jag hade kunnat slänga in det på nolltid :mellow:

Kul initiativ dock, jag föreslår att det postas någon slags länk till den här tråden i IV-forumet. :unsure:
Ja, bra idé. GTAmods?
Däremot skulle jag gärna se någon form av länk i GTA-forumet eftersom det är där som många nya hänger; tyvärr verkar GTA-mods dock inte vara sammarbetsvilliga.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då krävs det väl ffs att man kontaktas via PM eller nåt, du kan inte säga att samarbetsviljan är bortblåst när man aktivt måste leta upp ifall du vill ha nåt gjort eller inte. Att bumpa och editera en tråd är ju en baggis, men det är ju ingen som tänker på om man inte blir ombedd. Det där var ju två veckor sen dessutom, var lite resonlig. Det här är ingen tråd jag kollar in i särskilt ofta, snarare är det den jag alltid lämnar i Loungen tillsammans med några andra.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Otroligt misslyckad tråd.

Tack för ett mycket välformulerat , högklassigt och framförallt väsentligt inlägg där, EMO! Bravo!

Du har rätt i att den här tråden inte håller samma höga kvalitet och samma språkliga felfrihet och fyndighet som t.ex. DINA fantastiska trådar Ptince of Persia 3, Varför spela Saints Row? eller Det otroliga hände mig! Jag ska försöka bättra mig!

Då krävs det väl ffs att man kontaktas via PM eller nåt, du kan inte säga att samarbetsviljan är bortblåst när man aktivt måste leta upp ifall du vill ha nåt gjort eller inte. Att bumpa och editera en tråd är ju en baggis, men det är ju ingen som tänker på om man inte blir ombedd. Det där var ju två veckor sen dessutom, var lite resonlig. Det här är ingen tråd jag kollar in i särskilt ofta, snarare är det den jag alltid lämnar i Loungen tillsammans med några andra.

Here we go again. Fattar inte varför du på senare tid har blivit så extremt kåt på att till varje pris försöka göra små bagateller till stora "debatter". Nu har ju Whoopee redan fixat det här (missförståndet?) och då ser jag ingen anledning till att du kommer här och glappar med käften. Please! :unsure:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst jag reggade mig redan -06 men jag känner mig ändå rätt okänd här på forumet, så jag bjuder på lite ointressant text om mig själv. :mellow:

Jag heter Niklas, blir 18 år i Maj och bor i Gimo fem mil nordöst från uppsala tillsammans med mor och far. Jag går andra året på IT-gymnasiet i Uppsala, där jag läser det Systemvetenskapliga programmet och som redan nämnts så går jag i samma klass som Yukoai. På fritiden sitter jag mycket hemma och spelar, surfar, chattar. lyssnar på musik eller pluggar samt umgås med antingen Yukoai eller min flickvän Elin. (kan väl hända att jag umgås med andra också. :P ) Film eller TV tittar jag inte mycket på men däremot blir det rätt mycket musik. Några band jag tycker om är Less Than Jake, Blink 182, +44, Foo Fighters, Jimmy Eat World, Paramore, Sum 41 och The Killers.

Hmm..relation till GTA.

Brukade spela GTA 1 hemma hos min granne när jag var runt 6-7 år och jag fastnade redan då.

Senare köpte jag även spelet till mitt PSX och lirade för fulla muggar - dock så klarade jag aldrig första banan. :unsure:

Sen gick jag över till GTA III som någon bekant till mamma brände åt mig till PC.

Även det spelade jag för fullt och efterssom det inte gick att ladda mina sparade spel så kommer jag ihåg att jag satt hela dagar och försökte klara ut spelet. Mamma blev vansinnig. :D

Jag har i stort sätt ägt alla GTA-spel(III,LCS,VC,VCS,SA) till PS2 och har klarat ut alla förutom GTA III som jag försökte klara ut i väntan på mitt IV.

Sen kan jag väl tillägga att de forumiterna som jag har bäst kontakt med är Yukoai, Adrian_G och Kicken.

Äsch, detta får duga. God natt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Here we go again. Fattar inte varför du på senare tid har blivit så extremt kåt på att till varje pris försöka göra små bagateller till stora "debatter". Nu har ju Whoopee redan fixat det här (missförståndet?) och då ser jag ingen anledning till att du kommer här och glappar med käften. Please! :unsure:

Tycker snarare att det är tvärtom; du går omkring och klagar på andra hela tiden och vill ha saker på ditt sätt. Jag konfronterar ditt "folk vill ju inte göra nånting här uppenbarligen, alla är så tröga utom jag" med att säga att det inte alls är lätt att veta vad du vill när du enbart skriver dina önskemål i trådar man inte besöker. Jag tycker inte det är en stor grej, det är bara det att du lika ofta på senare tid börjat gå omkring och vara sur på både admins och mods när de inte tycker som du.

OnT now, yes :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...