Jump to content

Presentationstråd för nya medlemmar


Umberto
 Share

Recommended Posts

Hejsan. Tänkte att jag kunde ta och presentera mig också.

Jag heter Patrik och bor i Norrland. Mina fritidsintressen är att fotografera och vara allmänt dryg på Internet, händer väl att jag spelar något spel lite då och då.

Lyssnar på mycket blandad musik, allt från Rock till Pop till Hip Hop. Men det band som är närmst mitt hjärta är The Beatles.

Mina favorit tv-serier är Scrubs, House, Heroes, Desperate Housewives, Big Bang Theory och How I Met Your Mother. :unsure:

Välkommen! :o Det är du som la till en på MSN idag(igår) va?

BTW: Fint foto du postade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan. Tänkte att jag kunde ta och presentera mig också.

Jag heter Patrik och bor i Norrland. Mina fritidsintressen är att fotografera och vara allmänt dryg på Internet, händer väl att jag spelar något spel lite då och då.

Lyssnar på mycket blandad musik, allt från Rock till Pop till Hip Hop. Men det band som är närmst mitt hjärta är The Beatles.

Mina favorit tv-serier är Scrubs, House, Heroes, Desperate Housewives, Big Bang Theory och How I Met Your Mother. :unsure:

Willkommen! Första intrycket är bra - du verkar trevlig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@all: Välkomna, välkomna. ^_^

Paljon lunta muttei taskulamppua.

xD

16. Det skulle jag aldrig kunna tro! Välkommen hit iallafall :)

:o

Hejsan. Tänkte att jag kunde ta och presentera mig också.

Jag heter Patrik och bor i Norrland. Mina fritidsintressen är att fotografera och vara allmänt dryg på Internet, händer väl att jag spelar något spel lite då och då.

Lyssnar på mycket blandad musik, allt från Rock till Pop till Hip Hop. Men det band som är närmst mitt hjärta är The Beatles.

Mina favorit tv-serier är Scrubs, House, Heroes, Desperate Housewives, Big Bang Theory och How I Met Your Mother. ;)

Leave the gun. Take the cannoli, eh? :unsure:

Välkommen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan. Tänkte att jag kunde ta och presentera mig också.

Jag heter Patrik och bor i Norrland. Mina fritidsintressen är att fotografera och vara allmänt dryg på Internet, händer väl att jag spelar något spel lite då och då.

Lyssnar på mycket blandad musik, allt från Rock till Pop till Hip Hop. Men det band som är närmst mitt hjärta är The Beatles.

Mina favorit tv-serier är Scrubs, House, Heroes, Desperate Housewives, Big Bang Theory och How I Met Your Mother. :lol:

Välkommen! Får man fråga vad det är för bil du har bild på i signaturen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har redan presenterat alla mina personligheter för er under årens lopp. So i shall stay away!

Om du är ny här på forumet så är det lika bra att du får veta detta om mig redan nu: jag är klassens retard

Retard_1061596_0.jpg

Men jag är snäll :lol:

VÄLKOMMEN TILL KLASSEN

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välkommen! Får man fråga vad det är för bil du har bild på i signaturen?

Tackar! Och den heter Packard Super Eight One-Eighty. :(

Jag har redan presenterat alla mina personligheter för er under årens lopp. So i shall stay away!

Om du är ny här på forumet så är det lika bra att du får veta detta om mig redan nu: jag är klassens retard

Men jag är snäll :lol:

VÄLKOMMEN TILL KLASSEN

Tack, och jag ska komma ihåg det. :D

Tror det är den här.

Precis. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar scenen där han blir mördad. Avrättning efter klassisk maffia manér. Stryplina.

Kom igen, sånt där ska du spoilertagga.

Precis. Jag är väl en av de få som inte sett Gudfadern, så det blir ju kul för mig att se den nu. rant3_1053613_0.gif

Edit: Jaha, ja men då var det väl lugnt då. ;)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis. Jag är väl en av de få som inte sett Gudfadern, så det blir ju kul för mig att se den nu. rant3_1053613_0.gif

Edit: Jaha, ja men då var det väl lugnt då. ;)

Inte för att det gör så mycket nu, då det klarnats upp att spoilertaggen handlade om fel person (jag måste verkligen se om tvåan, var alltför länge sedan), men när man citerar någon som bör spoilertagga är det ju bra om man själv spoilertaggar inne i citatet. Annars gör man ju det bara värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...