Jump to content

Presentationstråd för nya medlemmar


Umberto
 Share

Recommended Posts

Någon får väl börja.

Tjenare GTAsajten!

Jag heter Jesper och jag är 13 år,jag bor i Göteborg med min mamma, pappa och min bror.

På min fritid så är jag väl med mina kompisar och sitter vid datorn rätt ofta händer även att jag spelar 360.

Serier jag följer är väl typ 2½ Men, Hål i väggen och Prison Break.

Mina favoritspel hmm... Hitman:Blood Money,GTA IV och NHL 09.

Mjo det var väl allt kanske editar in nått mer.

Oj, 13 år. Det trodde jag inte...

välkommen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Jag är en undanskymd, gammal forumit. Reggad sen -04 men aldrig riktigt varit aktiv i debatter/stora trådar. Hänger mycket i lougen, spelforumet och allmänt. Lyssnar på In flames, Children of bodom, Sabaton m.fl. Bor i Tyresö, 15 mins från Stockholm. Kan prata och skriva finska, svenska och engelska flytande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon får väl börja.

Tjenare GTAsajten!

Jag heter Jesper och jag är 13 år,jag bor i Göteborg med min mamma, pappa och min bror.

På min fritid så är jag väl med mina kompisar och sitter vid datorn rätt ofta händer även att jag spelar 360.

Serier jag följer är väl typ 2½ Men, Hål i väggen och Prison Break.

Mina favoritspel hmm... Hitman:Blood Money,GTA IV och NHL 09.

Mjo det var väl allt kanske editar in nått mer.

13! Det trodde jag inte. Välkommen!

Hej. Jag är en undanskymd, gammal forumit. Reggad sen -04 men aldrig riktigt varit aktiv i debatter/stora trådar. Hänger mycket i lougen, spelforumet och allmänt. Lyssnar på In flames, Children of bodom, Sabaton m.fl. Bor i Tyresö, 15 mins från Stockholm. Kan prata och skriva finska, svenska och engelska flytande.

Hei hei. Kerro mielellään miksi osaat suomea. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Paljon lunta muttei taskulamppua.

Reggade mig -08 så jag får väl också ta och presentera mig här.

Heter Alexander bor i blekinge. Är 16 år.

På min fritid så är jag med kompisar, sitter framför datorn, spelar ps3 eller ser på film.

Feel free ask om det är något mer.

16. Det skulle jag aldrig kunna tro! Välkommen hit iallafall :whistling:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner att jag är lite "okänd", så jag tycker att jag kan introducera mig lite.

Jag är då en kille på 15 år, bor i en villa med mor, far, syster och tax i en äckelhåla som man även kan kalla för västerhaninge. Gillar och har gillat bilar sedan jag låg i vaggan.

På fritiden så är jag väl med en och annan kompis, sitter framför den här jävla skärmen. Brukar kolla på Miami Vice (serien), Seinfeld, Two And A Half Men. Målet jag har i livet är att komma ifrån Sverige och komma till USA.

Det är nog allt ni behöver veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på er!

Jag heter Jocke och bor i Österbybruk ca 5 mil utanför Uppsala.

Jag är 17 år gammal och fyller år i september.

Bor med min mamma, styvpappa och två katter.

Jag pluggar just nu Systemvetenskapligt program andra året på IT-Gymnasiet i Uppsala.

På fritiden sitter jag vid min dator, spelar PS3, PSP, Flight Simulator (X och 2004) m.m.

Blir även en hel del arbete på lov, helger och liknande.

Jag känner inte särskilt många här men jag har spelat lite med några av forumets andra PS3-ägare, chattat med Adrian_G och Pixiegnom går i min klass. :whistling:

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriver väl iallafall. :whistling:

"Tjenare!

Jag heter Adrian (det visste ni inte) och är 14 år. Fyller 15 den 4 Februari. Jag bor i den lilla "byn" Åkarp nere i Skåne. Bor med mamma, pappa och två (väldigt) störiga systrar.

På fritiden brukar jag va med några kompisar, mest blir det ändå att jag sitter framför datorn :o Spelar väldigt mycket Steam-spel. Från TF2 till CSS och nu det urhärliga Left 4 Dead demot.

Spelar PS3 när internet funkar och har kört med en hel del härifrån forumet.

Chattar mycket med t.ex. Tikki och Yukoai"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriver väl iallafall.:whistling:

"Tjenare!

Jag heter Adrian (det visste ni inte) och är 14 år. Fyller 15 den 4 Februari. Jag bor i den lilla "byn" Åkarp nere i Skåne. Bor med mamma, pappa och två (väldigt) störiga systrar.

På fritiden brukar jag va med några kompisar, mest blir det ändå att jag sitter framför datorn :P Spelar väldigt mycket Steam-spel. Från TF2 till CSS och nu det urhärliga Left 4 Dead demot.

Spelar PS3 när internet funkar och har kört med en hel del härifrån forumet.

Chattar mycket med t.ex. Tikki och Yukoai"

Jag är också född 4:e februari. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan. Tänkte att jag kunde ta och presentera mig också.

Jag heter Patrik och bor i Norrland. Mina fritidsintressen är att fotografera och vara allmänt dryg på Internet, händer väl att jag spelar något spel lite då och då.

Lyssnar på mycket blandad musik, allt från Rock till Pop till Hip Hop. Men det band som är närmst mitt hjärta är The Beatles.

Mina favorit tv-serier är Scrubs, House, Heroes, Desperate Housewives, Big Bang Theory och How I Met Your Mother. :unsure:

Redigerad av Clemenza
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...