Jump to content
Kebab

Bilkörning och körkortssnack

1 943 inlägg i denna tråd

2 timmar sedan, Kebab skrev:

Kul, har vi inte haft den har diskussionen för typ fem år sedan? Med Vice. som var helt fel ute i sina argument? Försöker söka, men hittar inte.

Kan det vara evighetsdiskussionen om fartkameror du tänker på? Denna diskussion? :lol:

Tror för övrigt jag misstolkade vad som hände dig. Om personen använde högerfältet som rent omkörningsfält var det ju solklart galenskap. Trodde han bara susade förbi för att sedan svänga höger.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
3 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Hur går det för dig, @Merkky? :)

Gissar att du tänker du på mitt CE-kort nu? :) Det tog två månader att få körkortstillståndet, dels för att transportstyrelsen verkar ha fullt upp och dels för att jag behövde komplettera läkarintyget med ett intyg från psykiatrin tack vare min bipolära diagnos. Men det ramlade in i slutet av oktober, jag skrev teoriprovet för C i måndags (51/55) och påbörjade samma dag 140 timmars utbildning för yrkeskompetensbeviset vilket är min syssla kommande tre veckor. Har uppkörning för C i början av december så körskolan hjälper mig kombinera YKBn med körning så jag ska vara redo till dess. Sen ska jag börja med E så jag får dra tungt släp, samtidigt ska jag göra ADR för farligt gods i januari. Fullt upp kort sagt, men det rör äntligen på sig. :)

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in