Jump to content

Forumgala -08


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

The topic - she is locked.

--

Jag ber att få tacka för de nomineringar jag har fått och jag måste erkänna att jag, uppriktigt sagt, är lite förvånad över att jag har fått så många med tanke på att jag har varit inblandad i ett antal dispyter här på forumet under årets andra hälft. Men som sagt - tack!

Det är tänkt att ske med PM, aye, men jag är öppen för förslag! Finaltråden startas trots allt inte förrän nästa onsdag. Skulle kunna ske genom att PMa någon opartisk röst-mottagare, poll, e-mail.

PM blir bäst imo och jag tror inte att vi behöver några mellanhänder i rösträkningen. Vi litar på dig. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Romantiker-nominering i efterhand, om tillåtet:

EDIT torsdag kl 09:14 (ogiltigförklara om du verkligen vill): Vem var det som berättade om tjejen som frågade efter tuggummi, personen ifråga säger "ja" och sträcker ut sitt från munnen? Var det samma person som ramlade ovanpå tjejen och "tittade på varandra i flera minuter" varefter han bad om ursäkt? Jag har sökt men hittar inte. Anyway, om nån vet vem det är så måste jag nominera honom! Sjukt mysig historia som tyvärr tog slut. :lol:

Om inte för nomineringens skull, så åtminstone av nyfikenhet: Vem var det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...