Jump to content

Forumgala -08


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att nominera sig själv är ganska ocoolt =/

Jag vet, men det är inte bara för min skull för jag är övertygad om att det finns ett "årets citat", "årets tråd", "årets signatur", "årets post" etc långt tillbaka in i februari eller tidigare, men att det glömts bort. Det blir i princip bara sånt som gjorts efter sommaren som nomineras :angry:

Men jag tror inte det kommer funka, det blir nog rätt illa trots allt.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

By the way... jag vet att många tänker som jag så det är väl bara att klämma fram det... Finns det nåt snyggt sätt att framhäva sina prestationer inom en viss kategori? Vissa saker glöms säkert bort, jag menar, det fanns säkert nån som jag tyckte var skitbra på något i januari som fortfarande inte överträffats, men att jag glömt vad han gjorde. Då vore det bra om han sa nåt i stil med "men jag då?". På nåt snyggt sätt, givetvis, man vill ju inte ha tråden till ett "ojojojojoj vad bra JAG är!" "Men JAG då?" etc. :angry:

Ödmjukhet må vara en dygd, visst, men det borde inte vara en oskriven lag. Man ska kunna tycka att man är bra på något, samt säga det, utan att det ska ses som skryt. Man ska inte behöva skämmas för att man är stolt över sig själv, så om ni har något vil vill framhäva - by all means!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaoh. Jag vill att det blir av, men det vore korkat av mig att prioritera en forumgala framför 15hp Ekologi Fortsättning och 6hp Fysiologiska Principer. Sorry, man :)

By the way... jag vet att många tänker som jag så det är väl bara att klämma fram det... Finns det nåt snyggt sätt att framhäva sina prestationer inom en viss kategori? Vissa saker glöms säkert bort, jag menar, det fanns säkert nån som jag tyckte var skitbra på något i januari som fortfarande inte överträffats, men att jag glömt vad han gjorde. Då vore det bra om han sa nåt i stil med "men jag då?". På nåt snyggt sätt, givetvis, man vill ju inte ha tråden till ett "ojojojojoj vad bra JAG är!" "Men JAG då?" etc. :P

Well, jag tentade 1200 sidor traktaträtt (med resultatet högsta betyg) samtidigt som jag organiserade en varulvslek så... multitasking ftw. :angry:

----

Angående det här andra; njae, jag tycker att det räcker med att den som organiserar galan skriver i nomineringstråden att man ska komma ihåg att beakta hela året när man nominerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

By the way... jag vet att många tänker som jag så det är väl bara att klämma fram det... Finns det nåt snyggt sätt att framhäva sina prestationer inom en viss kategori? Vissa saker glöms säkert bort, jag menar, det fanns säkert nån som jag tyckte var skitbra på något i januari som fortfarande inte överträffats, men att jag glömt vad han gjorde. Då vore det bra om han sa nåt i stil med "men jag då?". På nåt snyggt sätt, givetvis, man vill ju inte ha tråden till ett "ojojojojoj vad bra JAG är!" "Men JAG då?" etc. :ph34r:

Förvisso sa Kebab att han förstod dig, men tror nog fan du är den enda i övrigt med de tankegångarna. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför ska man inte få nominera sig själv OM man har en bra anledning med lankar etc?

Ifall man nominerar sig själv innebär det ju att man också röstar på sig själv. Det var definitivt inte vad jag ville. Jag pratade om nåt sätt att säga "glöm inte när...", men ångrade mig för att det skulle bli en väldigt ful tävling.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...