Jump to content

Nästa GTA - var och när?


Jacker
 Share

Var och när utspelar sig nästa GTA?  

116 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Håller med gtasas eller vad han hette på sidan innan den här, att man får inblick i eventen mellan SA och III.

Eller Chicago om det ska vara en ny stad. Om det blir nåt i SA ska det vara hela landskapet, eller bara San Fierro (fast större, och gärna med ön som kanske var Alcatraz på beta-versionen av SA, varför tog dom bort den?).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner mig alltid orolig över hurvida Rockstar Games ska kunna skapa en bättre uppföljare till den föregående versionen, och nu när GTA IV ser ut som det gör med sin grafik och sina funktioner, hur kommer nästa spel att se ut?

Det skulle inte förvåna mig om det tog några år innan nästa GTA blev färdigt, för GTA har ju trots allt fått ett förtroget rykte om att alltid slå föregående version stort! Hur skulle isåfall nästa GTA kunna se ut? Kan inte ens tänka mig, men logiken talar om att det lär dröja hursomhelst om det ska bli en lika stor succé som föregångarna i alla fall!

Hoppas på ett nytt tema, Vice City var trevligt, en 60-talare denna gången kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner mig alltid orolig över hurvida Rockstar Games ska kunna skapa en bättre uppföljare till den föregående versionen, och nu när GTA IV ser ut som det gör med sin grafik och sina funktioner, hur kommer nästa spel att se ut?

Det skulle inte förvåna mig om det tog några år innan nästa GTA blev färdigt, för GTA har ju trots allt fått ett förtroget rykte om att alltid slå föregående version stort! Hur skulle isåfall nästa GTA kunna se ut? Kan inte ens tänka mig, men logiken talar om att det lär dröja hursomhelst om det ska bli en lika stor succé som föregångarna i alla fall!

Hoppas på ett nytt tema, Vice City var trevligt, en 60-talare denna gången kanske?

Det var uppenbarligen därför nästan alla funtioner från San Andreas togs bort. För att lättare kunna göra en bättre version senare, och spara in på allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...

Vice City, nutid. Efter dystra Liberty City är de Vice City som behövs och jag skulle bli väldigt förvånad om det inte blev så. Jag vill ha sol, palmer och bikinibrudar. Sen är det också dags för vattenskotrar och tänk er vad fett det skulle vara med segway i den nya motorn! Fattar inte varför det inte funnits tidigare.

Hoppas de vågar ge ut spelet på fler DVD-skivor också, så att de inte behöver kompromissa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska just alla GTA spel utspela sig i USA? Bortsett från GTA London. Har ni inte funderat på hur GTA skulle va att spela i Sverige eller Tyskland? Kanske Ryssland eller Japan? Ja nåt annat land än bara Amerika skulle va nice att GTA utspelade sig i Ryssland.

Jag hade aldrig köpt ett spel där alla talar ryska. Otroligt fult. Sen känner jag att att den ryska kulturen/kriminaliteten/misären inte lockar på något sätt, och jag tror inte jag är ensam om att tycka så ^_^.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är lättare att skoja med/parodisera den amerikanska kulturen eftersom den är så stor och många känner till den. Men det skulle faktiskt vara roligt att spela ett GTA i England också. London kanske! Men då skulle de ju vara tvunga att återskapa London med rätt namn på alla kända platser, byggnader, sevärdheter mm. De kan ju inte bara byta namn på staden helt plötsligt (GTA: London utspelar sig ju i London) som de gjort med Los Angeles (Los Santos), San Fransisco (San Fierro) etc etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även jag är lite trött på USA, men samtidigt finns det inget bättre alternativ. Jag skulle vara enormt glad om det utspelade sig i London, men allt annat känns inte okej. USA eller London, enda alternativen imo!

Då är vi två vill iallafall ha nästa GTA utspelar sig någonstans i Europa iallafall skulle vart små kul att få ett GTA spel som utspelar sig i Europa. Eller varför inte GTA: Europe ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...