Jump to content

Nästa GTA - var och när?


Jacker
 Share

Var och när utspelar sig nästa GTA?  

116 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror det blir Vice City på 80-tal, med den nya underbara GTA motorn och med en mer korrekt avbildning av Miami. Dom gör en nystart på GTA-serien helt enkelt.

I'd say. And I'd hope. Eftersom mobiltelefonen trots allt FANNS då så behöver man inte skära ner så mycket på den funktion den hade i IV. SMS var förstås inte uppfunnet men man hade ju pager (personsökare), som vi sett i Vice City Stories 1984. Alltså är det fortfarande genomförbart :doh:

Jösses, vad jag hoppas få se Tommy Vercetti igen :doh: Inte för att jag tror det kommer hända, men det vore underbart. Och då vill jag för allt i världen inte att man ska döda honom på nåt så jäkla simpelt sätt som man gjorde med Salvatore i GTA III eller

Avery Carrington

i LCS. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I'd say. And I'd hope. Eftersom mobiltelefonen trots allt FANNS då så behöver man inte skära ner så mycket på den funktion den hade i IV. SMS var förstås inte uppfunnet men man hade ju pager (personsökare), som vi sett i Vice City Stories 1984. Alltså är det fortfarande genomförbart ^_^

Jösses, vad jag hoppas få se Tommy Vercetti igen :whistling: Inte för att jag tror det kommer hända, men det vore underbart. Och då vill jag för allt i världen inte att man ska döda honom på nåt så jäkla simpelt sätt som man gjorde med Salvatore i GTA III eller

Avery Carrington

i LCS. :o

Håller med till 100%!. Jag tänker mig typ 1988, med Vercetti som den mäktigaste personen i VCs undre värld. Han har dessutom hunnit "rensa" en hel del under de två år som passerat, plus att andra saker förändrats, vilket kan förklara att man knappt ser några gamla VC- karaktärer (med tanke på att R* "började om" med IV och praktiskt taget inte hade med några gamla karaktärer antar jag att det blir samma sak i nästa).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Antingen blir det Vice City eller någon annan paradis-liknande stad. För er som inte gillar miljöer som LC så kan jag glädja er med att chansen att det blir VC, eller en stad som är minst lika ljus, färgglad som VC är stor. Hur som helst tror jag inte att det blir fråga om 80-tal igen utan snarare 70-tal.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser gärna ett Vice City under 70-talet, till Playstation 3. Eller till PS2, enda konsolen jag äger, skulle inte heller vara dumt!

80-talet skulle vara underbart igen, men varför inte prova typ tio år tidigare där man spelar som t.ex. Salvatore eller varför inte Mitch Baker?

Och sedan som Jacker sade i en topic, att Vice City skulle vara som Liberty City förändrades till GTAIV, betydligt mer likt NYC. Fast i det här fallet, mer likt Miami.

Skulle då vara otroligt häftigt om de tog med alla (åtminstone hälften) måktiga och framförallt vackra bodstadsområden väster om själva strandområdena.

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade varit kul om de fortsatt på vad de gjort nu, alltså att de "börjar om" från GTA 3, alltså Liberty City (GTA IV) och fortsätter med ett förnyat Vice City, och sedan ett San Andreas. Eller ett GTA i 70-tal som någon nämnde, eller möjligtvis ännu tidigare. :unsure:

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...