Jump to content

PS3 har fått GTA IV-troféer


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

UPDATE: Det släpps på måndag!

PS3 kommer få en trofépatch till GTA IV, med en lång lista över brons-, silver- och guldtroféer. Någon Platinum syns inte i listan nedan men den kommer så gott som garanterat finnas med.

  • Off The Boat (Bronze Trophy) You have completed the first mission.
  • One Hundred And Eighty (Bronze Trophy) You scored 180 with 3 darts.
  • Pool Shark (Bronze Trophy) You beat a friend at pool.
  • King of QUB3D (Bronze Trophy) You beat the high score in QUB3D.
  • Finish Him (Bronze Trophy) You completed 10 melee counters in 4 minutes.
  • Genetically Superior (Bronze Trophy) You came first in 20 singleplayer street races.
  • Wheelie Rider (Bronze Trophy) You completed a 500 foot wheelie on a motorbike.
  • Gobble Gobble (Bronze Trophy) You got a turkey in 10-pin bowling.
  • Rolled Over (Bronze Trophy) You managed 5 car rolls in a row from one crash.
  • Walk Free (Bronze Trophy) You successfully lost a 4 star wanted rating.
  • Courier Service (Bronze Trophy) You completed all 10 package delivery jobs.
  • Chain Reaction (Bronze Trophy) You exploded 10 vehicles in 10 seconds.
  • Order Fulfilled (Bronze Trophy) You completed all 10 Exotic Export orders.
  • Manhunt (Bronze Trophy) You completed the most wanted side mission.
  • Cleaned The Mean Streets (Bronze Trophy) You caught 20 criminals through the police computer.
  • It'll Cost Ya (Bronze Trophy) You made a taxi trip from one island to another without skipping.
  • Sightseer (Bronze Trophy) You have taken all variations of the helicopter tours of Liberty City.
  • Warm Coffee (Bronze Trophy) You were invited into your girlfriend's house.
  • Half Million (Bronze Trophy) You have amassed a fortune of $500,000.
  • Full Exploration (Bronze Trophy) You unlocked all the islands.
  • You Got The Message (Bronze Trophy) You delivered all 30 cars ordered through text message.
  • Assassin's Greed (Bronze Trophy) You completed all 9 assassin missions.
  • Under The Radar (Bronze Trophy) You flew under all the main bridges in the game.
  • Teamplayer (Bronze Trophy) You killed 5 opposing team members.
  • Cut Your Teeth (Bronze Trophy) You were successfully promoted up a rank in multiplayer.
  • Join The Midnight Club (Bronze Trophy) You won a multiplayer race without damaging your vehicle too much.
  • Fly The Co-op (Bronze Trophy) You completed "Deal Breaker", "Hangman's NOOSE" and "Bomb da Base II" in time.
  • Taking It For The Team (Bronze Trophy) You were on the winning team in all multiplayer team games.
  • Top Of The Food Chain (Bronze Trophy) You successfully killed 20 players with a pistol in a deathmatch.
  • Top The Midnight Club (Bronze Trophy) You won 20 different multiplayer standard races.
  • Auf Wiedersehen Petrovic (Bronze Trophy) You won in all variations of multiplayer games.
  • Let Sleeping Rockstars Lie (Bronze Trophy) You killed a Rockstar in multiplayer.
  • One Man Army (Silver Trophy) You survived a 6 star wanted level for a full 5 minutes.
  • Dare Devil (Silver Trophy) You completed all the unique stunt jumps.
  • Endangered Species (Silver Trophy) You collected every hidden package in the game.
  • Liberty City (5) (Silver Trophy) Your friends all like you above 90%.
  • Liberty City Minute (Gold Trophy) You finished the story in less than 30 hours.
  • Key To The City (Gold Trophy) You completed GTA IV to 100%.
  • Wanted (Gold Trophy) You achieved the highest personal rank possible in multiplayer.

    Secret Trophies:

    • Driving Mr. Bellic (Bronze Trophy) You unlocked the special ability of Roman's taxi.
    • Retail Therapy (Bronze Trophy) You unlocked the special ability of buying guns from Little Jacob.
    • Lowest Point (Bronze Trophy) You completed the mission "Roman's Sorrow".
    • Fed The Fish (Bronze Trophy) You completed the mission "Uncle Vlad".
    • That's How We Roll! (Bronze Trophy) You unlocked the special ability of Brucie's helicopter ride.
    • Impossible Trinity (Bronze Trophy) You completed the mission "Museum Piece".
    • Dial B For Bomb (Bronze Trophy) You unlocked the special ability of Packie's car bomb placement.
    • Gracefully Taken (Bronze Trophy) You completed the mission "I'll Take Her".
    • No More Strangers (Bronze Trophy) You've met all the random characters.
    • That Special Someone (Bronze Trophy) You completed the mission "That Special Someone".
    • You Won! (Bronze Trophy) You have completed the story.
    • Taking A Liberty (Bronze Trophy) Sorry for taking liberties with your time.

    Trofépatchar har till andra spel inte varit retroaktiva eftersom man då skulle kunna ladda ner sparfiler från andra och därmed fuska och få gratis troféer. Men med GTA IV är det ju lite annorlunda, har man kopplat sitt PS3-konto till Rockstar Social Club har de ju statistik över vansinnigt många saker. Det är inte känt ifall man kommer låta troféerna vara retroaktiva eller inte. Det är alltså möjligt att man måste klara av 100% av spelet igen, om man gjort det tidigare och vill ha platinum. (Så fick jag göra med Uncharted: Drake's Fortune, till exempel.)

    Anyway, det här tycker jag verkar helnice och är garanterat något jag kommer jaga :P Däremot är jag lite osäker på om jag kommer orka med 100%, det är inte så kul som det en gång var. Till Vice City har jag skaffat 100% minst fyra gånger, det är alltid lika kul :whistling:

    Läs mer på PS3.QJ.net och på PS3Trophies.org!

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

PS3 kommer få en trofépatch till GTA IV, med en lång lista över brons-, silver- och guldtroféer. Någon Platinum syns inte i listan nedan men den kommer så gott som garanterat finnas med.

Trofépatchar har till andra spel inte varit retroaktiva eftersom man då skulle kunna ladda ner sparfiler från andra och därmed fuska och få gratis troféer. Men med GTA IV är det ju lite annorlunda, har man kopplat sitt PS3-konto till Rockstar Social Club har de ju statistik över vansinnigt många saker. Det är inte känt ifall man kommer låta troféerna vara retroaktiva eller inte. Det är alltså möjligt att man måste klara av 100% av spelet igen, om man gjort det tidigare och vill ha platinum. (Så fick jag göra med Uncharted: Drake's Fortune, till exempel.)

Anyway, det här tycker jag verkar helnice och är garanterat något jag kommer jaga :P Däremot är jag lite osäker på om jag kommer orka med 100%, det är inte så kul som det en gång var. Till Vice City har jag skaffat 100% minst fyra gånger, det är alltid lika kul :whistling:

Läs mer på PS3.QJ.net och på PS3Trophies.org!

Exakt samma saker som 360versionens Acheivments.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan inte Microsoft, Sony och Nintendo slå ihop sina påsar och göra en gemensam konsol?

Då slipper man använda varandras idéer

Men aja, verkar nice för PS3-ägarna :P

Hade det vart så kul? Jag menar, konkurrens är bra då man kanske 'lättare' kommer på nya saker. B)

Eller ja, ni förstår...

Trevligt trevligt.

Då kan jag se fram emot en andra genomspelning. (w00t)

Ord. Satt och väntade på dessa troféer. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det intresantaste med PS3's trofeér är att de är i 3D och man kommer kunna plasera dem i sin Home-lägenhet när Home släpps. :whistling:

Vad som inte sägs på sidorna är om dom kommer att släppa en ny vertion av GTA IV för att kunna få trofeérna. Eller kommer det bli så att man blir tvungen att ladda ner något patch till sin PS3a?

Någon som vet?

Redigerad av iceman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag fick just ett mail från Rockstar i deras GTA IV-utskickslista om PS3-troféerna vi väntat på! :o

This coming Monday, October 27th, there will be an update made available on the PlayStation®Network to unlock the entire Trophy system for Grand Theft Auto IV on PLAYSTATION®3. Make sure to download and install the update before playing in order to start attaining Trophies.

There will be 51 total trophies, broken down by four different levels: bronze, silver, gold and platinum - all contributing to your overall experience level on your PlayStation Network profile.

Among the 51 trophies to be released Monday, look for:

One Man Army

Only those that are wily enough to survive a 6-star wanted level for a full 5 minutes will be rewarded with this one.

Dare Devil

An award for those who find and execute all of the Unique Stunt Jumps throughout Liberty City.

Chain Reaction

An Achievement for those who can pull off blowing up 10 vehicles in 10 seconds or less.

Liberty City Minute

For those who have completed the game story in less than 30 hours. As the Social Club's Story Gang leaderboard can attest, this is not an easy feat.

Lustigt nog kallar de det för achievements, och inte bara det - Achievements dessutom. Skriver man med stor bokstav kan man egentligen bara mena Achievements till Xbox. Har de ingen koll eller är det bara copypastat? :D

Det här är iallafall fett nice, det kommer öka spellängden till skyarna ;)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man spela om hela spelet, eller får man achievementsen om man redan har klarat t.ex. Dare Devil?

Vet inte, vissa saker borde ju kunnas fixas utan att man ska behöva göra om dem. Trophies brukar inte gå att göra i efterhand för att det skulle kunna fuskas med tankade sparfiler, men Social Club har ju kopplat ett antal stats till kontot (till exempel 100%-requirements) så det BORDE gå. Skulle tro att man måste göra om det, däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte, vissa saker borde ju kunnas fixas utan att man ska behöva göra om dem. Trophies brukar inte gå att göra i efterhand för att det skulle kunna fuskas med tankade sparfiler, men Social Club har ju kopplat ett antal stats till kontot (till exempel 100%-requirements) så det BORDE gå. Skulle tro att man måste göra om det, däremot.

Så man måste starta om hela spelet för att kunna få till exempel "Off the Boat"?

:doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...