Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

Feed me info and price!

Jag köpte det förra året, det är ett 'komplett' set, Tre pukor en baskagg tre symbaler, crash(16"), ride(20") hi-hat(14").dubbelpedal medföljer beroende på behovet. sjävla pukorna är av märket "Stagg" (helt ärligt så vet jag inget om det, men har funkar riktigt bra inga problem alls) cymbalerna är av märket "MCS" och enligt mig så är ljudet helt okej!

Trumset utan dubbelpedal och cymbalväska= 5,5k (5500 SEK)

Trumset med dubbelpedal och cymbalväska= 6,5k (6500 SEK)

Jag har ingen bild just nu men det kommer innom en vecka, trumstockar och stämskruv ingår självklart.

Provspelning kan ordnas, och det står här i norrtälje! :)

Fråga om det är nått mer du vill veta! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saker som gärna skulle säljas till någon i Linköpings/Norrköpingsområdet:

Minidisc-spelare, Sony, med alla tillbehör utom kartongen

Barn-trumset, inte i plast eller så alltså, utan ett vanligt trumset som är mindre i modellen

Microsoft Sidewinder-ratt och pedaler till dator. Använd två gånger.

Herr Gårman-skylt med väggfäste (Är det olagligt att sälja sådant? :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saker som gärna skulle säljas till någon i Linköpings/Norrköpingsområdet:

Minidisc-spelare, Sony, med alla tillbehör utom kartongen

Barn-trumset, inte i plast eller så alltså, utan ett vanligt trumset som är mindre i modellen

Microsoft Sidewinder-ratt och pedaler till dator. Använd två gånger.

Herr Gårman-skylt med väggfäste (Är det olagligt att sälja sådant? :) )

Aaah!! Det är nämligen så att det är min lillebror som har börjat trumma så vi är förmodligen intresserade om det är till ett rimligt pris :)

Och som du vet bor jag ju i linköpingsområdet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaah!! Det är nämligen så att det är min lillebror som har börjat trumma så vi är förmodligen intresserade om det är till ett rimligt pris :)

Och som du vet bor jag ju i linköpingsområdet :D

Sweet. Nu är det så att jag är mitt uppe i en flytt (och borde inte ens sitta här vid datorn egentligen :) ), gör det något om jag återkommer med lite info (vet inte så mycket om dem i och för sig) lite senare i veckan? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sweet. Nu är det så att jag är mitt uppe i en flytt (och borde inte ens sitta här vid datorn egentligen :) ), gör det något om jag återkommer med lite info (vet inte så mycket om dem i och för sig) lite senare i veckan? :)

Det är helt lugnt. Bror och far är i Göteborg för tillfället och kommer nog inte tillbaks förrens söndag.

(får vi hoppas för jag tänkte låna bilen imorn)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuji CD-R 100 pcs!

150:- !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alla skivorna finns kvar! Skulle köpa DVD-skivor men köpte fel. Fan vad sur jag är. Jaja, tänkte att någon här kunde ha nytta av det. Men snabbt skall det gå, slänger sk*ten om ett par dagar...

Hmm hmm hmm skulle fan behöva men har inte 150kr att undanvara atm :) Får se imorrn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, men de var snuskigt dyra. Jag tänkte mer nåt i 200kr-klassen, på Musikbörsen tog de 450 spänn för den billigaste, 2400 fick man pröjsa för den dyraste modellen. Tvåtusen fyra fucking hundra för en jäkla skumgummisits.

jo jag vet, Dock kan man lätt pressa ner priset till en 300 :)

Det är allt jag vet, den pallen jag har (som suger sviskon) kostade 500, det är inga billiga saker :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpes: Joystick till PC.

Finns det någon som har en joystick till övers som passar flygsimulator?

Den jag har nu börjar glappa, så passagerarna trivs nog inte så bra i planet.

Det ska vara alla basicsaker på den; gasreglage, knapp på baksidan där man har pekfingret plus diverse knappar.

Jag har en Saitek X45 som jag funderar på att byta ut mot en yoke.

Den är i bra skick, några mindre repor på plåten bara.

Jag kan fota den vid behov.

Intressant?

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...