Jump to content

[WIP | SA | SCR] Volvo 740/744 Turbo 1988


Flinta
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Endast texturer kvar. motorn är klar, har modellerat en hel framvagn, modellerat skuffen och lite smådetaljer som lister etc utvändigt.

Och tyvär har jag inte något internet hemma, får låna dator med lite internet typ nån gång i månaden :'(

Sweet! Inte för att jag är en volvo fantast men jag älskar din modellering! Håll arbetet vid liv!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Haha känner jag dig eller? du säger att du gillar bilarna jag jobbar med i min verkstad :) jag jobbar lika mycket och lika bra med bilarna i 3d som i verkligheten ^^ och så äger jag 3 gammel volvos xD

Tack för att du gillar modellen! får jag bara internet hemma får jag kanske tillbaka suget och jobba fort med 740n igen, jag gillar när jag får kommentarer och har jag inga bilder att lägga upp får jag ju inga kommentarer. tack vara att jag inte har nåt internet!! :o

Jag längtar själv som fan för att få prova modellen i spelet ^^

Kom igen nu flinta!, har haft denna tråden som bokmärke ett bra tag nu och kollat lite då och då. Nu e jag så sugen så jag gjorde ett account och tänkte att jag skulle försöka peppa dig lite!, Det ser grymmt snyggt ut!, go go!.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ser verkligen fram emot att denna bil blir släppt :confused:

Ni får faktiskt vara tålmodiga, eller göra bilen själva.

Jag kan inte göra models själv, så jag kommer inte att klaga på att det tar sin tid.

Att han har hållit på så pass lång tid tyder bara på att han lägger ner mycket arbete på detaljer.

Fråga till skaparen;

Har du tänkt att göra en skin-template som vi som enbart gör skins kan leka med? :o

Något ungefärligt release-datum/månad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar aldrig kolla in i Moddingforumet, men av nån anledning fastnade jag för den här tråden som bumpats jättemånga gånger och Flinta, nästa gång jag ser en ny post i den här tråden klickar jag verkligen inte av den som "mark as read". Kämpa på! Det ser sanslöst bra ut redan vid de första bilderna! :confused:

Du säger att du äger flera bilar, betyder det att du redan gått ut gymnasiet? Annars har du ett helt solklart MVG i AutoCAD redan innan du lämnat in första uppgiften. Keep up the good work! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...