Jump to content

[WIP | SA | SCR] Volvo 740/744 Turbo 1988


Flinta
 Share

Recommended Posts

Inte för att vara dryg eller något men vad får dig att sitta fortfarande och göra en bil som tagit dig 4 år och göra? Jag tror inte många fortfarande kör GTA SA längre. Och vad kan din bil göra som den inte kan innan den blir reskinnad till din? Är det bara detaljer?

Det som får mig att fortsätta är för att jag någon gång ska få ett avslut med moddingen. Jag har många fans av mina modifikationer överallt i världen och jag tänker inte helt resolut bara sluta när jag är mitt i någonting. Dessutom har denna tråd väldigt många visningar som visar på att folk faktiskt är intresserade utav just denna modell. Och jag tänker ge dom den.

-Flinta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

hur går det jag skapade detta kontot idag för ca 13 sidor sedan och detta är nog detta det fetaste moddet te gta sa så blir den nedladningsbar vill inte tjata (första svaret jag skriver) men som sagt denna skulle jag lätt vela ha på mitt gta sa håller på att ladda ner det från mitt steam så jo alla snubbar här det finns frotfarande vi med slöa datorer som inte kan spela tex gta iv kiberty och vanliga iv min spel dator blev stulen så köpte en beg laptop av märket sony vaio den e tyvärr lila men får la gå hehe

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur går det jag skapade detta kontot idag för ca 13 sidor sedan och detta är nog detta det fetaste moddet te gta sa så blir den nedladningsbar vill inte tjata (första svaret jag skriver) men som sagt denna skulle jag lätt vela ha på mitt gta sa håller på att ladda ner det från mitt steam så jo alla snubbar här det finns frotfarande vi med slöa datorer som inte kan spela tex gta iv kiberty och vanliga iv min spel dator blev stulen så köpte en beg laptop av märket sony vaio den e tyvärr lila men får la gå hehe

En riktig kämpe du är som gibbar med lila dator!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 11 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...