Jump to content

Youtubechannels


Saleen
 Share

Recommended Posts

Tänkte lägga upp den här tråden så man kan tipsa om sina favoritchannels på youtube.

Inget speciellt, bara radda upp era favoriter och beskriv vad de brukar göra videos om. Skriv gärna lite varför ni tycker de är så bra så lockar det säkert lite till.

  • Azrienoch (gör sketcher som har bra poänger och är väldigt underhållande)
  • Saturninefilms (jag har inte sett så många av hans videos men det handlar väl om lite random ämnen, frågor och svar, filosofi osv.)
  • Maxishine (OBS! För nördar only! :( Den här killen gör bara videos om datorer (oftast om sitt monsterrigg) vilket kan låta rätt enformigt, men för oss som är insatta i ämnet finns det alltid något att diskutera och prata om)

Dessa tre får räcka för en OP.

GOGOGOGO!

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heltrevlig tråd! Känns som att jag kommer spendera en hel del tid här. :(

Davedays - Kul kille som gör lite småflummig pojkrock.

cordayrox - Riktigt söt tjej men en underbar röst och en genomgullig accent.

Right Side of the Tree - Dom har ett par riktigt sköna låtar och videos från sina tidigare dagar, gillar inte riktigt att dom slutade med sin musik om party etc.

TheWineKone - En riktigt härlig asiat som verkligen får mig att skratta.

Spricket24 - Mja, lite småvrickad men som ändå får mig att fortsätta kolla på hennes videos. Kanske för att hon ser så pass bra ut.

Kan fortsätta kolla imorgon om jag har några fler, har en jättejobbig huvudvärk just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thunderf00t - vetenskapsguru och ateistguru. Förmodligen mest känd för sin videoserie "Why do people laugh at creationists?" och sina filmer där han motbevisar kreationister överhuvudtaget, men han har även mycket intressant om relaterade saker som filosofi, religion i allmänhet och moral. Instressanta och lärorika filmer minst sagt.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina top3-ateister på youtube <3

patcondell - formodligen den mest hatade och älskade människan på youtube

Thunderf00t - väldigt anonym typ som debunkar kreationist-proparganda, har också väldigt många bra videos om yttrandefrihet och scientologin

AronRa - biolog som ligger bakom "foundational falsehoods of creationism", grymt sevärt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gradual Report - Min sorts humor helt enkelt. Väldigt simpelt annars, en persons "bilddagbok".

Fredryk Phox - Skulle länka hans YTkanal men visar sig att den inte finns längre. På hans hemsida finns dock alla hans videos, hittade honom första gången för runt 4-5 år sedan. Underbar humor!

VideoCompilerXI- Ventrilo Harassment rakt av. Mycket roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VideoCompilerXI- Ventrilo Harassment rakt av. Mycket roligt.

VentertainMe är värd att nämna också. Jag gillar faktiskt honom mer än VideCompiler, eftersom han har några klockrena harassments som bygger på förvirring (se alla nerds of confusion och sticky keys). Förvirring är mycket roligare än ren och skär irritation, imo. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...