Jump to content

GTA IV till PC?


Cyper
 Share

Vad tycker du om att GTA IV kommer att släppas till PC?  

87 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Gjorde en liten film för PC-releasen.

Bra film men, För ihelvete! Varför ens skriva sådant om filmen?

Downloding GTA IV is stupid, and you are a stupid fuck that deserves to die slow if you illigaly download it. You will die in a terrible car accident or in cancer in early years if you do download it. So don't.

Så jävla onödigt :) Jag ska inte tanka ner det även om jag hade tänkt det men fan det där var ju bara för mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillade den starkt!

Mycket bättre än stuntmontage. :rolleyes:

Tackar. ;) Gjorde den mest för att visa fysikmotorn för människor som inte spelat spelet.

Bra film men, För ihelvete! Varför ens skriva sådant om filmen?

Så jävla onödigt :) Jag ska inte tanka ner det även om jag hade tänkt det men fan det där var ju bara för mycket!

Jag vet, det är för mycket. Speciellt då folk väl laddar ner det. Det är mäst förr att vara allmänt jävlig och provocera folk som kommer att ladda ner spelet.

Däremot, folk som inte tänker ladda ner det, kan känna sig stolta.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet, det är för mycket. Speciellt då folk väl laddar ner det. Det är mäst förr att vara allmänt jävlig och provocera folk som kommer att ladda ner spelet.

Däremot, folk som inte tänker ladda ner det, kan känna sig stolta.

Varför bryr du dig så mycket vad andra betalar och inte betalar för? Påverkar dig ABSOLUT ingenting ifall jag laddar ner det eller inte. Vilket jag ska.

Kan föresten tillägga att ingen kommer känna sig värst provocerad och strunta i att ladda ner det för att du hotar med cancer

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför bryr du dig så mycket vad andra betalar och inte betalar för? Påverkar dig ABSOLUT ingenting ifall jag laddar ner det eller inte. Vilket jag ska.

Kan föresten tillägga att ingen kommer känna sig värst provocerad och strunta i att ladda ner det för att du hotar med cancer

Det är många som blir provocerade och arga. De människor som blir träffade, som du, många av den skaran blir förbannad.

Det är därför den har så lågt betyg. Det är därför jag tog bort kommentarsystemet och deletade några arga kommentarer.

Ja, man får cancer om man laddar ner det. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför bryr du dig så mycket vad andra betalar och inte betalar för? Påverkar dig ABSOLUT ingenting ifall jag laddar ner det eller inte. Vilket jag ska.

Kan föresten tillägga att ingen kommer känna sig värst provocerad och strunta i att ladda ner det för att du hotar med cancer

Du vet ju hur han är. Inge att bry sig om.

Ang om att han stängde av kommentar systemet var någ för han pallade inte med att stå ut med kommentarerna.

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet ju hur han är. Inge att bry sig om.

Ang om att han stängde av kommentar systemet var någ för han pallade inte med att stå ut med kommentarerna.

Precis. Jag visste exakt hur reaktionen skulle bli. Det är en helt vanlig video bortsett från beskrivningen.

Inga kommentarer. Inga responser. Inga embedding till andra sidor. Enbart rätt till betyg.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka... Jag är väl inställd lite på både och tror jag.

Positivt är det ju ändå att det kommer till PC, men samtidigt är jag osäker på om jag själv kommer kunna spela det på PC, då jag inte vet om min dator kommer kunna klara av det, eftersom jag inte vet vad det ställer för krav på dumburken :)

Visst, jag har inget emot att skaffa det till XBox 360, men skönast är egentligen PC... Jag kan inte ge något svar... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: positivt

Ja:

* Mycket bättre grafik på PC, koppla till TV...

* Man kan ändå använda handkontroll

* Mycket enklare att spela in och sedan göra en film

* Kan bränna in spelet till hårddisken så man SLIPPER skivan/ljud från skivor.

* Oftas laddar det snabbare på PC.

Nej: :)

* Eehhhh, online stöd?

* Enkelt att ta med konsoll till sommarhuset?

Tycker faktiskt att det äger att GTA IV kommer till PC, men sen att massor av fjantar (ta inget personligt) gnäller över pirat kopering är ju bara bullshit. nu för tiden så chippar otroligt många sina konsoller och lirar bränt. Sedan att dom då förlorar Online stöd är deras sak.

Man får lika mycket känsla med PC om inte mer. GTA ska spela på PC för det var där GTA föddes, konsoler är bara överskattat. Precis som FRA... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...